Az E-data Corporation kampányt indít európai szabadalmi jogainak érvényesítésére
Tallos T. Tibor, az E-data Corporation elnöke ekképp nyilatkozott: - Az E-data Corporation nagyon örül, hogy együttműködhet a Howrey ügyvédi irodával. A legújabb felmérések igazolják, hogy a Howrey világviszonylatban is kimagasló szerepet játszik a szellemi tulajdon jogi védelmében. Az IP Worldwide Ki védi a szellemi tulajdont Amerikában? cím alatt harmadik alkalommal kiadott éves felmérésének tanúsága szerint a Howrey Arnold Simon & White ügyvédi iroda a legsikeresebb ezen a területen. Nagy megtiszteltetésnek tartjuk, hogy miután a Freeny szabadalmat független szakértők is értékelték, aláírhattuk együttműködési szerződésünket Jacobus Rasser úrral, a Howrey londoni irodájának vezetőjével.
- Ez a jelentős lépés azt mutatja, hogy az E-data Corporation újabb erőfeszítéseket tesz szabadalmi jogainak érvényesítésére, a Freeny szabadalmat bitorlók sokasága ellen. Az E-data elhatározta, hogy mind a hazai, mind a külföldi bíróságokon erőteljes lépéseket tesz a Freeny szabadalom védelmében. A Howrey londoni irodája már elküldte az első figyelmeztetéseket az Európai Unió tagországaiban működő szabadalombitorlók címére. Sok közülük az elektronikus kereskedelem világszerte ismert, legnagyobb vállalatai közé tartozik. Az E-data Corporation elszánta magát arra, hogy minden esetben pert indít, ha engedélyeztetési vagy kiegyezései kísérletei kudarcot vallanak - mondta Tallos úr.
Az E-data Corporation elnöke azt is jelezte, hogy a cég több nagy egyesült államokbeli ügyvédi irodával is tárgyalásokat kezdett, hogy kártérítést követeljen azoktól, akik az Egyesült Államokban megsértették a Freeny szabadalomhoz fűződő jogait. Kanadában is ugyanerre törekszik, de ott azokkal szemben is fellép, akik a jövőben bitorolják a szabadalmát. A szabadalom száma az USA-ban 4.528.643, Kanadában pedig CA 1240390.
Tallos úr ekképp folytatta: - A múltban cégünk csak eseti erőfeszítéseket tett, hogy az USA-ban és Kanadában érvényesítse a Freeny szabadalomhoz fűződő jogait. Elhatároztuk, hogy sokkal összehangoltabb és agresszívebb kampányt indítunk szabadalmunk hazai és külföldi bitorlói ellen. Bár a szabadalom az Egyesült Államokban nemrég lejárt, cégünknek joga van arra, hogy hat évre visszamenőleg is kártérítést kérjen szabadalmának bitorlóitól. Kanadában és az Európai Unió területén a szabadalom három évvel tovább marad érvényben, mint az Egyesült Államokban.
- Az E-data Inc. olyan észak-amerikai és európai szabadalmakat birtokol, melyek a digitális tartalmak elektronikus és vezeték nélküli hálózatokon keresztül történő továbbításának specifikus rendszereire és módszereire vonatkoznak. A vállalat úgy véli, hogy a Freeny szabadalom az elektronikus rendszereken, hálózatokon (köztük az interneten) keresztül digitális úton terjesztett információk, zenei anyagok, könyvek, filmek és egyéb termékek kialakuló világpiacának egyik alapvető eleme lesz. Az E-data olyan cégekkel akar együttműködni a világ minden táján, amelyek elősegítik, hogy érvényesítse a szellemi tulajdonhoz fűződő jogait, és engedélyeztesse a birtokában levő technológiát.
Forrás: OTS-Cégvonal
Kapcsolódó cikkek
- Kínai rakétahordozó tengeralattjáró a Google Earth-ön
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- DVD-szabványok miatt pereli az LG a Quantát
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- Adásszünettel a zenéért
- A fájlcserélők miatt olcsó a kukorica
- Tovább megőrizné az adatokat a Google
- 2009-től digitális átállás, döntött az Országgyűlés
- Összefogás után per: az LG beperelte a Hitachit
- Jogtalanul gyűjt adatokat az FBI
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.