Ismét az Allianz Hungária lett "Az év internetes biztosítója"
„Az év internetes biztosítója" díjat 2002 után másodszor ítélte a zsűri az Allianz Hungária Biztosító Rt.-nek. Az Allianz piacvezető szerepét biztosítja átgondolt internetes stratégiája is, melyet az elektronikus piacokon érvényesít. A tavalyi pályázatot a szerződéskötés és az adminisztráció kiemelkedő internetes megoldásával nyerte meg az Allianz, míg az elért eredményt ebben az évben a szintén egyedülálló B2B kárrendezési rendszerével, a Crashperttel erősítette meg. Az Allianz hazai portálja az európai biztosítási piacokon vezető anyavállalat megoldását adaptálja Magyarországra. Ez az átgondolt és fejlett üzleti-informatikai megoldás sokban hozzájárul a hazai biztosítási szakma internetes kultúrájának fejlesztéséhez A zsűri különdíjjal ismerte el a Generali-Providencia és az ÁB-Aegon biztosítók internetes erőfeszítéseit.
A szervezők reményei szerint a pályázat továbbra is hozzájárul a biztosítási ügyeiket interneten intézők számának emelkedéséhez és az online biztosítási szolgáltatások színvonalának növekedéséhez, valamint „Az év internetes biztosítója Magyarországon" rendezvény „Az év internetes bankja Magyarországon" rendezvény mellett jövőre még nagyobb érdeklődésre tart számot.
Kapcsolódó cikkek
- Kínai rakétahordozó tengeralattjáró a Google Earth-ön
- Új szolgáltatások HR szakembereknek és álláskeresőknek
- MSN: online nézettségi rekord a Live Earth koncerttel
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
Rangos szakmai versenyen díjazták a Mercedes-Benz duális képzésének tanulóit
2 kategóriában győztek és összesen 4 dobogós helyet szereztek a Szakma Sztár Fesztiválon április 26-án a kecskeméti Mercedes-Benz Academy diákjai. Az országos versenysorozaton 21 tanuló 4 szakmában képviselte a Mercedes-Benz Hungary Kft.-t.
Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett.
Évente 8 milliárd forintot lopnak el bankkártyáinkról a kényelmünk miatt
A kényelmünk visz a vesztünkbe: az interneten gyorsan akarunk lecsapni egy-egy jó ajánlatra és nem törődünk a biztonsággal – ennek köszönhetően újra gyorsan emelkedik a bankkártyás csalások aránya és az az összeg is, amit az ügyfelek a visszaélésekben elvesztenek. Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője szerint néhány lépéssel biztonságossá tudjuk tenni az internetes vásárlásainkat.
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
Minden eddiginél több programmal várta az ELTE IK a Lányok Napjára ellátogató középiskolásokat
Az ELTE Informatikai Kar idén a „Semmiből született csodák – A mesterséges intelligenciától a soft skilleken át a kibervédelemig” című rendezvénnyel csatlakozott a Lányok Napja országos programhoz.