Avaya Kft.: új ügyvezető, erősítés a szolgáltatásban
Libor Voncina, az EMEA régiószolgáltatásokért felelős alelnöke a sajtótájékoztatón az infokommunikációs iparág jövőjéről elmondta, hogy a piaci nehézségek leküzdésére a megoldás a technikai kiválóság mellett az, ha az ügyfelek számára biztosított szolgáltatásokra jobban koncentráló megoldásokat hoznak létre. Ez a trend vezetett oda, hogy az Avaya létrehozta Global Services üzletágát, amelyben a magyarországi szakemberek tudását kihasználva alakult ki hazánk régióközponti szerepe. A szolgáltatási üzletág létrehozásával közvetlenül, vagy a viszonteladók útján többféle igényt ki tudnak elégíteni, mint eddig valaha. A viszonteladók képzésére kiemelt figyelmet fordít a vállalat, és Magyarország ebből a szempontból is kiemelkedő szerepet kapott, nevezetesen Budapest az Avaya University régióközpontja is egyben.
A hazai vállalat új szolgáltatási üzletága Európa második legnagyobb szakértői központjának számít, amelynek feladata, hogy a meglévő viszonteladói partnerhálózatot, az ügyfeleket és az Avaya külföldi leányvállalatainak szakembereit támogassa, távolról beavatkozva a telepítésekbe, ellenőrzésekbe és javításokba – mondta el Varga György, az új szolgáltatási üzletág igazgatója. A végfelhasználók és a viszonteladói partnerhálózat számára kész szerviz és installációs szolgáltatási konstrukciókat biztosítanak, így egységesen szolgálhatják ki ügyfeleiket.
Az ügyfélközpontú üzleti kultúra hazai terjesztése érdekében a Humánerőforrás Alapítvány kezdeményezésére szeptembertől, összesen hét középiskolában, ebből négy intézményben az Avaya legmodernebb termékeivel indul el az államilag elismert ügyfélszolgálati asszisztensképzési program. A cég ezen felül a következő tanévben vezeti be a fiatal tehetségek ösztöndíjprogramját is, valamint az Informatikai Vállalkozók Szövetsége tagjaként erőfeszítéseket kíván tenni az infokultúra és a megfelelő jogi környezet kialakítására – emelte ki Rohály Gábor.
A vállalat által képviselt korszerű technológiáiról illusztrálásképpen Varga György kiemelte, hogy a magyarországi ügyfelek számára kiemelkedően fontos az Avaya szabadalmának, az Expert Systemnek a szolgáltatási rendszerbe történő beépülése. Ez egy automatikusan, távolról, az ügyfél számára láthatatlanul működő felügyeleti és szerviz eszköz, melynek hátterében egy olyan hibaadatbázis áll, amelyet az Avaya tíz éve fejleszt és tölt föl információkkal. A Webticketing megoldás révén ezentúl az ügyfelek is hozzáférhetnek a hibaadatbázishoz, hibát jelenthetnek be és on-line nyomon követhetik a karbantartási folyamatokat.
Magyarországon a közvetlen jelenlét mellett alapvető cél a viszonteladói hálózat további erősítése, hogy az Avaya-nak az IP telefónia és a call/contact center piacon való térnyerése gyorsabb lehessen – mondta Gáll Tamás, az Avaya Magyarország kereskedelmi igazgatója. Az infokommunikációs iparban az egyértelműen megtérülő beruházásoké a jövő, tehát olyan megoldásokat vásárolnak meg az ügyfelek, amelyekről világosan kimutatható, milyen árbevétel növekedést és költség megtakarítást eredményez a felhasználó vállalat számára – hívta fel a figyelmet Gáll Tamás. Példáként elmondta, hogy többek között a mobiltársaságok is az Avaya ügyfélkezelő call center megoldásait használják, és ezek közül figyelemre méltó, hogy a Vodafone már a legmodernebb technológiát alkalmazva szolgálja ki ügyfeleit, illetve segítségével úgy képes piacra vinni termékeit, hogy emellett költségeit is csökkenti.
Kapcsolódó cikkek
- Távozik az AMD-től a volt ATI-vezér
- A HP alelnöke a legjobb átszervezési vezető
- Ericsson-Samsung távközlési keresztlicenc-megállapodás
- E-mail biztonsági céget vesz a Google
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén
- Terjeszkedik a Nikon
- Több mint százezerrel bővült az RCS&RDS előfizetőinek száma
- Versenyhivatali áldás a Microsoft-aQuantive ügyletre
- Újabb művészi kapcsolószekrények Budapest utcáin
- A Verbatim felvásárolja a SmartDisket
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.