Avaya-hu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Avaya-hu
A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya
Az Avaya új minősítési rendszert dolgozott ki a partnerei által nyújtott szolgáltatási szintek megítélésre. Az Avaya Service Expert címet a közép-kelet-európai régióban elsők között a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg.
Dancsi András az Avaya ügyvezető igazgatója
Dancsi András (35) ügyvezető igazgatóként folytatja munkáját az Avayánál. Feladata a marketing és értékesítési folyamatok irányítása mellett az Avaya képviselete a magyar piacon, míg Rohály Gábor ügyvezető igazgató a személyügyi, jogi és adminisztratív feladatokért felelős.
Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
Sajtótájékoztatót tartott ma az Avaya Magyarország Kft. Ezen két téma szerepelt: az Avaya megvételére irányuló fúziós tranzakciós megállapodás, illetve az Avaya Communications Manager 4.0 új kommunikációs programcsomag-változat.
Avaya: az idén 60-70 százalékos árbevétel-növekedés
Az internetes és egyéb távközlésben érdekelt Avaya Magyarország Kft. 60-70 százalékos árbevétel-növekedést szeretne elérni az október elején kezdődött idei pénzügyi évében - mondta Dancsi András, a cég kereskedelmi igazgatója szerdán Budapesten sajtótájékoztatón.
Avaya: kitüntetett szerepben a kkv szektor
Az Avaya hazai képviseletének mai sajtótájékoztatóján a cég új vezető munkatársai mutatkoztak be, illetve ismertetésre került az IP Office vállalai kommunikációs rendszer kis- és középvállalatoknak (kkv) kialakított új, 3.2-es változata.
Avaya portfolió a Bosch szakmai napon
Hetedik alkalommal rendezi meg szakmai napját a Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletága 2006. október 19-én a Hotel Mercure Budában. Az immár hagyományos rendezvényen az Avaya portfolióról is hallgathatnak előadást a meghívottak, azaz az üzletág ügyfelei, partnerei és reménybeli megrendelői.
Vb-2006: Avaya - magyar rendszermérnökök a futball világbajnokságon
A internetes távközlés egyik vezető vállalata, az amerikai Avaya nyújtja a németországi futball világbajnokság kommunikációs szolgáltatását, s ebben a munkában hat magyar rendszermérnök is részt vesz.
Csúcstechnológiai kommunikációs beruházás a MÁV-nál
Új ügyfélszolgálati contact center létrehozásáról döntött a MÁV. A beruházás az IC divízióhoz kapcsolódó infrastruktúra fejlesztés része, amelynek során a jelenlegi infokommunikációs technológia csúcsát képviselő eszközöket építettek be.
Az Avaya Európában is az első
Az Avaya a világ egyik vezető IP telefon technológiai cége. Az Egyesült Államokban már régóta piacvezető, a Tenovis mostani felvásárlásával pedig Európában is jelentősen növekedett.
Avaya Kft.: új ügyvezető, erősítés a szolgáltatásban
[smallimage 1 left]Az amerikai Avaya Inc. magyarországi leányvállalatát választotta fejlesztendő európai technológiai központjául. Az elmúlt egy év során a hazai vállalat 50%-kal emelte szakembergárdájának létszámát és 100%-kal növelte piaci részesedését a térségben. Az Avaya Magyarország Kft. támogatásával új szakma is indul hazánkban: szeptembertől hét középiskolában kezdődik államilag elismert ügyfélszolgálati (call/contact center) aszisztensek képzése.
Átszervezés az Avaya Magyarországnál
Az Avaya Magyarország Kft. életében 2002. október 1-jével új fejezet indul, új menedzsmenttel az értékesítési stratégiában változások következnek be - tájékoztatta felhasználókat és a sajtót szeptember 24-én Gáll Tamás, a cég új kereskedelmi igazgatója.
Avaya: új kereskedelmi igazgató
Az Avaya Magyarország augusztus 1-jétől Gáll Tamást nevezte ki az Avaya Channel Development részlege élére. Gáll, aki Klemencz Mihályt váltja ezen a poszton, elsősorban az üzleti partnerekkel való hatékony közös munka továbbfejlesztésével és a kapcsolatok elmélyítésével foglalkozik.
Atos Origin-Avaya együttműködéssel, rekordidő alatt
Call Center és CRM a közigazgatásban címmel szervezett szakmai napot december 4-én az Atos Origin Information Technology Kft. A rendezvény aktualitását a cég ügyvezető igazgatója, Komáromy Péter által szeptember 7-én fővállalkozóként aláírt szerződés teljesülése jelentette, amelynek keretében október 20-án átadásra került, s ma már a gyakorlatban vizsgázik az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (ONYF) telefonos ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszere.
Euronet: változtatható sávszélesség SCREAM megoldással
Az előrejelzések az internet további térhódítását jósolják, nem csak az adatforgalom, hanem a beszédátvitel területén is mondta Sas Tibor az Euronet Rt. kereskedelmi igazgatója a cég szakmai napján tartott sajtótájékoztatón. Az Euronet Rt. partnereivel az IBM-mel, Avayával, Onyxszel és net.com-mal együttműködve IP-alapú telefont, CRM megoldásokat és a vállalati kommunikációs megoldások legújabb technológiáit vonultatta fel a több mint 250 érdeklődő számára.
A recesszióban is sikeres az Avaya
Az egyéves Avaya jövedelmezőképességét bizonyítja, hogy mind a három elmúlt negyedévben nyereséges volt a cég - hangzott el az Avaya Magyarország szeptember 26-án tartott sajttájékoztatóján. A jelenleg 120 főt foglalkozató kft. létszáma tovább növekszik, a budapesti regionális szakmai központ (Center of Excellence) és oktatóközpont (Avaya University) mellett a jövőben a fővárosi iroda ad otthont a 25 fős regionális szervizközpontnak is. További bejelentések:
Egymilliós Avaya adomány a Hospice Alapítvány részére
Több mint 1 millió forint értékű Avaya Network Alchemy típusú professzionális ügyfélkapcsolati központot (call centert) - a hozzá tartozó szoftverrel és számítógéppel együtt - adományoz a rákbetegek gondozásával foglalkozó Magyar Hospice Alapítványnak közösen az Avaya Magyarország, az Avaya disztribútor Procomp-Hungary Kft. és az Avaya viszonteladó Műszertechnika Computer Rt.
Új vezető az Avaya Magyarországnál, focivébéket szponzorál a világcég
Június elejétől az Avaya Magyarország kereskedelmi igazgatója Klemencz Mihály, aki ezt megelőzően az IBM Magyarország szolgáltatási üzletágának üzletfejlesztési igazgatója, előtte pedig a Unisys Magyarország szolgáltatási üzletágának igazgatója volt.
Avaya: call center a Diákhitel Központban, megállapodás a Marketlink céggel
Az Avaya Magyarország szállítja a Diákhitel Központ ügyfélkapcsolati rendszerét jelentette be a június 20-án tartott sajtótájékoztatón Mondvai Gábor ügyvezető igazgató. A call center több mint 250 ezer potenciális ügyfél évi legalább félmillió hívását fogja kezelni.
Az Avaya segíti a vezeték nélküli technológia oktatását a BMGE-n
A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Nagysebességű Hírközlő Rendszerek Tanszékén (Mikrohullámú Híradástechnika Tanszék) átadták rendeltetésének az Avaya Wireless hálózati megoldást, amellyel az Avaya Magyarország támogatja a vezeték nélküli technológia oktatását, illetve a tanszéken folyó kutatómunkát.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.