Az Avaya Európában is az első
Az Avaya a hazai piacon több mint 20%-os növekedést ért el idén, ezzel a régión belül a magyarországi leányvállalat teljesített a legjobban. A környező országok adataihoz viszonyítva a magyar cég nem csak az IP telefónia és kontakt centerek, hanem az ezekhez kapcsolódó alkalmazások értékesítésében és fejlesztésében is élenjár. A nemrégiben bejelentett multimédiás kontakt center alkalmazás (hang, fax, email csatornákat is kezelni képes megoldás) a Contact Center Express, első, hangcsatornát kezelő opciójának telepítése a Generali Biztosító Rt.-nél az elmúlt időszakban már megtörtént.
A honi részleg kiemelt szerepét fémjelzi, hogy az európai régió ügyfelei számára Magyarországról nyújtanak technológiai támogatást (Global Support Center).
Ennél is újszerűbb a hazai piacon az a telekommunikációs szolgáltatók számára kifejlesztett technológia (Hosted megoldások), amely lehetőséget teremt ezen cégek ügyfelei számára, hogy saját telefonközpont működtetése helyett csak szolgáltatásként béreljék azok funkcióit az üzemeltetőktől - mondta el Varga György, a vállalat szolgáltatási igazgatója. További újdonság - mondta el az igazgató - hogy az Expert System szakértői rendszer olyan biztonsági kiegészítéseket és megerősítést kapott, amelyek révén banki rendszerek is rákapcsolhatók.
Folytatódik az együttműködés a Humán Erőforrás Alapítvánnyal, amellyel közösen törekednek a minőségi ügyfélszolgálati rendszerek még szélesebb körben való elterjesztésére és fejlesztésére. A középfokú képzés útnakindítása után már folyamatban van a felsőfokú - ügyfélkapcsolati menedzser - szakképzés előkészítése is. Mivel egyre több vállalat telepíti hazánkba ügyfélszolgálati részlegét, sőt kifejezetten ezeknek a tevékenységeknek outsourcingban történő ellátására szakosodott vállalatok is Magyarországra helyezik kiszolgáló központjukat, a megnövekedett igényeknek megfelelő munkaerőre igen nagy szükség van, s a korszerű szakképzés jelentős versenyelőnyt nyújt az ország számára.
Az Avaya Magyarország alapító tagja a Távmunka Szövetségnek, amelynek célja, hogy ez a foglalkoztatási módszer hazánkban is elterjedhessen. Ma még visszatartó erő az a tévhit, miszerint a távmunka infrastrukturális hátterének biztonságos kialakítása bonyolult és költséges feladat. Az Avaya a szövetség tagjaként azt célozza meg, hogy megismerteti a távmunka biztonságos infrastruktúrájának a kialakítására ma már rendelkezésre álló technológiákat. Ma már a távmunka alkalmazása nem technológiai kérdés - emelte ki Gáll Tamás. Gyakorlatilag mind IT biztonsági, mind infrastrukturális oldalról rendelkezésre áll minden, ami a távmunkához szükséges. A vállalatok jelentős költségeket takaríthatnak meg, és a vezetők is biztosak lehetnek abban, hogy az IP telefónia rugalmasságát kihasználva és a kidolgozott távmenedzsment módszerekkel a munkafolyamatok hatékonyan irányíthatók és ellenőrizhetők.
Kapcsolódó cikkek
- Az Airbus a Cisco egységes kommunikációs rendszerét alkalmazza
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Cisco IP telefóniát vezetett be a Richter Gedeon
- Avaya: One-X Portal és vállalati üzleti folyamatokat segítő CEBC
- Kombinált internetcsomagok a T-Online-tól
- Avaya: az idén 60-70 százalékos árbevétel-növekedés
- A PanTel és a Wiera kísérleti mobil VoIP szolgáltatást indít
- A VoIP-szolgáltatások jelentik a legfőbb veszélyt
- T-Systems videokonferencia rendszer a CeBIT-en
- 4 biztosan várható VOIP-os trend 2007-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elmaradnak a nemzetközi átlagtól automatizálás és AI terén a magyar cégek
A vállalatok többsége digitálisan még éretlen, ha a HR folyamatok automatizációjáról van szó – derült ki egy friss felmérésből. A munkavállalók azonban korántsem tartanak annyira az AI előretörésétől, mint gondolnánk: mindössze tíz százalékuk gondolja azt, hogy a mesterséges intelligencia ténylegesen veszélyeztetné az állását. A kutatás arra a kérdésre kereste a választ, hogy a technológia gyors ütemű változása mellett mire számíthatnak az álláskeresők, a munkavállalók és a munkaadók a közeljövőben.
Növényvédelmi drónpilótaképzést indít a Széchenyi-egyetem, az ABZ Drone és a CloudIA
A Széchenyi István Egyetem, az ABZ Drone Kft. és a Cloud for Intelligent Airplace Zrt. (CloudIA) együttműködési megállapodást kötöttek, amelynek keretében növényvédelmi drónpilóta-képzést indítanak, először május végén. Az oktatás az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Karon valósul meg, elérhetővé téve a legmagasabb szintű drónképzést a régió szakemberei számára.
Mitől lesz okos a jövő hálózata
A jövőben a megújuló energiaforrások arányát növelnék a legtöbben, 2030-ra pedig a digitalizáció és az energiaellátás zöldülése a legmarkánsabban megmutatkozó igény - derül ki az E.ON Hungária Csoport reprezentatív kutatásából. A vállalatcsoport felkészülve a jövő kihívásaira, az elkövetkező években 1 milliárd eurót tervez költeni áramhálózatának fejlesztésére Magyarországon és folyamatosan keresi és alkalmazza azokat a megújuló energia használatát segítő innovatív eszközöket, amelyek a hálózat stabilitását és rugalmasságát szolgálják.