Avaya kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Avaya
Hogyan NE veszítsünk el egy ügyfelet 10 nap alatt
Az online ügyintézés és vásárlás során két dolog fontos: minél gyorsabb és minél egyszerűbb legyen. Ebben a technológia hatalmas segítséget nyújt, hiszen a felhőben működő, a vásárlás minden lépését és adatát egy helyen kezelő ügyfélszolgálati rendszerek végig látják és segíteni tudják a teljes folyamatot. Az Avaya azonban ennél is előrébb tekint: nemcsak probléma esetén kell segíteni az ügyfelet, hanem az úgynevezett prediktív, azaz előretekintő funkcióval javaslatokat adhatunk a vásárlónak. Egyelőre azonban a webáruházak ezt a funkciót még nem nagyon használják.
A vásárlások tizede már online történik
Tavaly a vásárlások egytizedét webáruházakban bonyolítottuk. De miért szeretünk annyira online vásárolni? A válasz látszólag egyszerű: könnyű és kényelmes néhány kattintással kiválasztani és megvenni bármit, ráadásul a közösségi platformokon megjelenő hirdetések szinte észrevétlenül az online áruházakba terelnek minket. Emögött azonban rendkívül okos technológia rejlik: olyan egységes, mesterséges intelligencián alapuló rendszer, amely a hirdetéstől a vásárláson át az ügyfélszolgálatig a vásárlói döntés minden lépését érti, feldolgozza és kezelni tudja – tudtuk meg Gombár Györgytől, az Avaya Magyarország ügyvezetőjétől.
Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
Itthon is elindította felhőszolgáltatását az Avaya. A nagyvállalatok közül már Magyarországon is sokan áthelyezték üzleti kommunikációjukat a felhőbe, de most a hazai kis- és középvállalkozásokat is versenyhelyzetbe hozhatja a világ egyik legnépszerűbb ügyfélkommunikációs felhője. Az online értékesítésben ugyanis már nem az ár az egyetlen tényező, legalább ilyen fontos szerepe van az ügyfélkiszolgálás minőségének is.
Videokonferencia-fejlesztő céget vásárolt az Avaya
A Magyarországon termékeivel az RRC Hungary Kft.-n, mint disztribútoron keresztül jelen lévő Avaya Inc. felvásárolta az IP-n és vezeték nélküli hálózatokon alapuló video-konferencia és telepresence technológiák vezető szállítóját, a Radvision Ltd.-t.
Az Algotech ismét elnyerte az AVAYA Platina partneri minősítését
Az Algotech – mely vezető szerepet játszik Európában a kontakt centerekhez, az egységes kommunikációhoz (UC), a video átvitelhez és a nagyvállalati informatikai rendszerekhez kötődő technológiai megoldások piacra vitelében – elsőként, és ez idáig a régióban egyedüliként, ismét elnyerte az AVAYA Platina partneri minősítését.
A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya
Az Avaya új minősítési rendszert dolgozott ki a partnerei által nyújtott szolgáltatási szintek megítélésre. Az Avaya Service Expert címet a közép-kelet-európai régióban elsők között a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg.
Díjnyertes ügyfélszolgálati forgalom
A vállalati kommunikációs rendszereket forgalmazó Avaya idén is díjazta legjobban teljesítő partnereit. 2010-es eredményei alapján hazánkban a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg az Avaya 2010 Legnagyobb Forgalmú Partnere címet. A vállalat nem csak az Avaya platformon volt sikeres, 2010-ben megduplázta forgalmát, mely így elérte a 2 milliárd forintot.
Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
2010-es szakmai és üzleti eredményei alapján a NET’54 Üzleti Kommunikáció elnyerte az Avaya Gold Business Partner státuszt. A távközlési megoldásszállító az Avaya követelményrendszerét jelentősen túlteljesítve lett a cím birtokosa.
A NET’54-gyel központosít a K&H
Új központi telephelyén található ügyfélszolgálati rendszerének korszerűsítéséhez és karbantartásához keresett partnert a K&H Bank. Az Avaya alapokon nyugvó rendszer áttelepítésére és frissítésére kiírt tendert a NET’54 Üzleti Kommunikáció nyerte el.
Nemzetközi Avaya elismerés a NET'54-nek
Világszinten az Avaya partnerek mindössze néhány százaléka rendelkezik Joint Service Delivery (JSD) minősítéssel, melyet a napokban kapott meg a NET’54 Üzleti Kommunikáció. A 2 évre szóló cím birtokosától az Avaya alközpontok, call és kontakt centerek vagy IP telefónia rendszerek alkalmazói a nemzetközi sztenderdeknek megfelelő kiemelt szolgáltatási szintet kapják.
Új marketingigazgató az Avaya EMEA régióban
Biswajit Parashar feladata a régió marketingtevékenységének vezetése, beleértve a folyamatos felhasználói élmény biztosítását.
Az Avaya megvásárolja a Nortel nagyvállalati megoldások részlegét
Az Avaya megállapodásokat írt alá, amelyek értelmében megvásárolja Nortel Enterprise Solution-t, a Nortel nagyvállalati megoldások részlegét 475 millió dollárért.
A kkv-k fejleszteni fogják kommunikációs technológiájukat
A gazdasági visszaesés ellenére az angol, francia, olasz és orosz kisvállalatok azt tervezik, egy éven belül fejleszteni fogják kommunikációs technológiájukat, derült ki a legújabb Avaya kutatásból.
Avaya Aura: a vállalatok biztonságosan integrálhatják működésükbe a Facebookot és a Twittert is
Új kommunikációs architektúrával jelentkezett ma az Avaya. Az Avaya Aura állítólag radikálisan egyszerűsíti a kommunikációt a felhasználók, az alkalmazások és a rendszerek térben való korlátlan, rugalmas összekapcsolása révén. Használatával könnyen integrálható a kommunikáció az olyan heterogén környezetű vállalatok esetében is, ahol több telephely és többféle kommunikációs csatorna is megtalálható.
A továbbiakban a Procomp értékesíti az Avaya Integral üzleti telefonokat
A piac átrendeződése miatt az Avaya a Procomp Telecom Kft.-t bízta meg Integral üzleti telefonjainak importőri feladataival. A korábbi forgalmazó Bosch eladta távközlési üzletágát egy volt viszonteladójának, és mivel az Avaya szeretné a jövőben is megfelelő szinten kiszolgálni partnereit, így a zavartalan áruellátás biztosítása érdekében az importőri feladatok ellátására megállapodott a Procomppal.
Avaya Video Assist: ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedőknek
Az Avaya bemutatta kifejezetten a kiskereskedők számára készült Avaya Video Assist (AVA) ügyfélszolgálati szoftverét, amely azt illusztrálja, hogy a telefonközpontok és az Egységes Kommunikáció technológiái hogyan hasznosíthatók a kiskereskedelmi ügyfélszolgálatok munkájában, hogyan lehet hatékonyságot és ügyfél-elégedettséget növelni.
Michael Bayer az Avaya stratégiaváltásáról
A vállalati kommunikációs rendszerek vezető szállítójaként ismert Avaya stratégiájának a változásairól, termékcsoportjainak átalakulásáról és a vállalat hosszú távú céljairól beszélt ma Budapesten - a szaksajtó képviselői előtt - Michael Bayer, a vállalat EMEA régiós elnöke. Az új stratégia fókuszában a partnerközpontúság áll.
Kevin Kennedy - Új elnök és vezérigazgató az Avayánál
2009. január 1-jétől Kevin Kennedy vezeti elnöki és vezérigazgatói pozícióban az Avayát. Charles Giancarlo az Avaya vezérigazgatójaként 2008 végéig dolgozik, utána az igazgatótanács elnökeként folytatja munkáját a vállalatnál.
Avaya Gold Enterprise Partner lett a NET'54 Kft.
A NET’54 Kft. köszönhetően a tavalyi 1,2 milliárd forintos Avaya termékekben realizált forgalmának és az idei évben a szakembergárdája által megszerzett számos Avaya műszaki vizsgának Magyarországon elsőként megkapta az Avaya Gold Enterprise Partner minősítést.
Avaya: egységes "olimpiai" kommunikációs megoldás
Az NBC Universal az Avayát kérte fel, hogy a pekingi olimpia ideje alatt, augusztus 8-a és 24-e között a közvetítéshez szükséges egységes kommunikációs megoldást szállítsa a tv-társaság számára.
Cikkgyűjtő
További híreink
Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH
Harmadik alkalommal hirdeti meg a 40 év feletti női példaképek a digitális gazdaság területén című pályázatát az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége és a Women in Technology Hungary Egyesület (WiTH). Az elismerésre gazdasági társaságok, különböző szervezetek nevezhetik azokat a digitális gazdaság és technológia területén tevékenykedő női kollégáikat, akik kimagasló eredményeikkel rávilágítanak a korosztályban rejlő értékekre és lehetőségekre, ezáltal példaképként szolgálhatnak a fiatalabb generáció számára. A pályázati anyagokat 2025. január 31-ig várják a szervezők.
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.