A kimagasló szolgáltatási szintet díjazta az Avaya
Avaya Service Expert címet szerzett a NET’54
Az Avaya új minősítési rendszert dolgozott ki a partnerei által nyújtott szolgáltatási szintek megítélésre. Az Avaya Service Expert címet a közép-kelet-európai régióban elsők között a NET’54 Üzleti Kommunikáció szerezte meg.
Az Avaya által bevezetett új minősítési rendszer célja, hogy segítse az ügyfelek tájékozódását a call és contact center megoldásokat szállító Avaya-partnerek kompetenciáinak feltérképezése során. Az Avaya Service Expert cím megszerzése szigorú feltételekhez kötött, a minősítés igazolja, hogy a partner rendelkezik a megfelelő szaktudással, háttérrendszerekkel, valamint üzleti tudással, melyek révén az Avaya alapú távközlési megoldásokat hatékonyan tudja bevezetni és üzemeltetni.
„Nagyon örülünk, és rendkívül büszkék vagyunk az Avaya Service Expert cím elnyerésére, mely garanciát jelent arra, hogy ügyfeleink távközlési megoldásai jó kezekben vannak”- nyilatkozta Ifj. Karászi József, a NET’54 Üzleti Kommunikáció ügyvezetője. A NET’54 az elmúlt 10 évben 50 fős szakembergárdát épített fel, a cég ezen felül – a távközlési beszállítók körében nem megszokott utat választva - saját raktárkészletet tart fenn partnerei gyors kiszolgálása érdekében.
Az Avaya Service Expert minősítés birtokosaként a NET’54 ezen felül teljes körű hozzáférést kapott az Avaya erőforrásaihoz és tudásbázisához. Ennek köszönhetően szakemberei a call és contact centerek vagy ip telefónia rendszerek bevezetése és üzemeltetése során minden ügyféligényre direktben tudnak megoldást kínálni.
Kapcsolódó cikkek
- Műszaki igazgatót nevezett ki az Enterprise Communications Magyarország
- A BTel kérelmezte kötvényeinek bevezetését a BÉT-re
- Sikeresen lezárult a BTel kötvénykibocsátása
- Az Európai Bizottság súlyos pénzbüntetésre ítélte a legnagyobb lengyel telefontársaságot
- Lengyel médiamágnás tárgyal a Polkomtel cég megvásárlásáról
- Céget vásárol a Synergon csehországi leányvállalata
- Az Ericsson megvásárolja a Telecordia mobil hálózati szoftverfejlesztőt
- Százéves az IBM, a számítástechnika úttörője és óriása
- Avaya Gold Business Partner lett a NET’54
- A NET’54-gyel központosít a K&H
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei
Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban.
Az Európai E-sport Szövetség tisztújításán magyar tisztségviselő is bizalmat kapott
33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi tag képviselte.
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
Rangos szakmai versenyen díjazták a Mercedes-Benz duális képzésének tanulóit
2 kategóriában győztek és összesen 4 dobogós helyet szereztek a Szakma Sztár Fesztiválon április 26-án a kecskeméti Mercedes-Benz Academy diákjai. Az országos versenysorozaton 21 tanuló 4 szakmában képviselte a Mercedes-Benz Hungary Kft.-t.