Az Európai Bizottság súlyos pénzbüntetésre ítélte a legnagyobb lengyel telefontársaságot
Az Európai Bizottság(EB) 127,5 millió eurós pénzbüntetést szabott ki a Telekomunikacja Polska (TP SA) lengyel telefontársaságra piaci dominanciájával való visszaélés miatt.
Mint a lengyel média szerdán jelentette, az EB 2009 áprilisában kezdett vizsgálata megerősítette, hogy a France Télécomhoz tartozó TP SA - a legnagyobb lengyel telefontársaság - 2005 és 2009 között akadályozta alternatív szolgáltatóknak a széles sávú internethálózatához - térítés ellenében - való hozzáférést. Azért tette ezt, hogy utóbbiak ne legyenek képesek sikeresen versenyezni vele a kiskereskedelmi piacon. A TP SA ésszerűtlen feltételeket szabott, késleltette a tárgyalásokat, indoklás nélkül elutasította infrastruktúrája használatának engedélyezését, vagy hiányos tájékoztatást adott.
A pénzbüntetés a társaság 2010-es forgalmának 3,24 százalékára rúg.
A döntés nem jogerős, a TP SA közölte, hogy megfellebbezi azt.
Az Európai Bizottság döntésének ismertté válása után a TP SA részvényeinek értéke több mint 2 százalékkal esett.
Kapcsolódó cikkek
- Lengyel médiamágnás tárgyal a Polkomtel cég megvásárlásáról
- Céget vásárol a Synergon csehországi leányvállalata
- Az Ericsson megvásárolja a Telecordia mobil hálózati szoftverfejlesztőt
- Százéves az IBM, a számítástechnika úttörője és óriása
- Az uniós tagállamok szigorítják a kiberbűnözőkre kiszabható büntetéseket
- Egyesíti kisméretű LCD gyártását a Toshiba és a Sony
- A Telekom Austria nem tett le a koszovói PTK távközlési cég megszerzéséről
- Lerövidítette nevét az európai OKI
- Görögország 10 százalékot ad el a Deutsche Telekomnak az OTE-ból
- Új EU-s honlap: töltse fel a történetét, akár nyerhet is!
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.