Avaya Video Assist: ügyfélszolgálati szoftver kiskereskedőknek
Az Avaya bemutatta kifejezetten a kiskereskedők számára készült Avaya Video Assist (AVA) ügyfélszolgálati szoftverét, amely azt illusztrálja, hogy a telefonközpontok és az Egységes Kommunikáció technológiái hogyan hasznosíthatók a kiskereskedelmi ügyfélszolgálatok munkájában, hogyan lehet hatékonyságot és ügyfél-elégedettséget növelni.
Az AVA egy IP video alapú, ügyfélszolgálati célú szoftver, amely gyors technikai segítséget biztosítva, összeköttetést teremt a vevő és a külsős szakértők között. Kapcsolatot létesít a külsős szakértővel, akitől a vevő több és részletesebb információt kaphat, mint egy eladótól. A fejlesztés az Avaya korábbi video kiosk technológiáin alapul. A vevőknek a boltban csak fel kell keresni az AVA pultot, elhelyezni a terméket a kamera előtt és máris élő kapcsolatot létesíthet egy szakértővel. A Video Assist-en keresztül a vevő tanácsokat, fotókat, vagy diagramokat is kaphat, sőt ezeket ki is nyomtathatja. A szakértő akár egy térképet is átküldhet az áruházról, hogy segítsen megtalálni egy terméket. A vevő szintén megkaphatja az adott termékkel kapcsolatos promóciós információkat a távsegítség alatt vagy után.
A fejlesztés felhasználja az Avaya Communication Manager platformot és az IP Softphone alkalmazást, valamint olyan ügyfélszolgálati termékeket, mint az Avaya Call Center és a Call Management System.
Az Avaya vezetői, fejlesztői is úgy látják, a gazdaságilag nehéz mai helyzetben azok a kiskereskedők lesznek sikeresek, akik egyedi és olcsó megoldásokkal tudják megkülönböztetni magukat a versenytársaiktól. Az Avaya partnerei segítségével és az Egységes kommunikáció, valamint az ügyfélszolgálati rendszerek terén szerzett tapasztalatát felhasználva, az új szoftver révén is a kiskereskedők munkájának könnyítését célozza meg.
Kapcsolódó cikkek
- Nemzetközi Avaya elismerés a NET'54-nek
- Symbol Ügyvitel 1.35
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
- Új funkciók középvállalatok számára az Oracle-től
- Megújult az Iroda++
- Új marketingigazgató az Avaya EMEA régióban
- Az Avaya megvásárolja a Nortel nagyvállalati megoldások részlegét
- HR-ügyviteli outsourcing tendert nyert a VT-Soft
- Magyarul is elérhető a HP Service Manager legfrissebb változata
- A kkv-k fejleszteni fogják kommunikációs technológiájukat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.