AH Rt.: stabil anyavállalati számadatok
Az AH-csoport értékesítésének nettó árbevétele 2003. első félévében 12,47 milliárd Ft volt, amely 4,4%-kal haladta meg a 2002. június 30-i összeget. 2003-ban a vállalatcsoport bevételeinek 57%-a műsorterjesztésből, 20%-a távközlésből, 7%-a AntennaMikro szolgáltatásból, 6%-a szerviz szolgáltatásból, 10%-a pedig egyéb tevékenységekből (infrastruktúra-bérbeadás stb.) származott.
A vállalatcsoport üzleti tevékenységének eredménye 268 millió Ft, amely 643 millió Ft-tal alacsonyabb a 2002. első félévi értéknél. A csökkenés elsősorban a Vodafone Magyarország Rt. 553 millió Ft-ot kitevő aktív tőkekonszolidációs különbözetének tudható be, mely az eredménykimutatásban az értékcsökkenés soron mutatkozik. Anyavállalati szinten az AH 1,195 milliárd forint üzleti eredményt ért el.
A pénzügyi műveletek eredménye 2003. első hat hónapjában az előző év hasonló időszakához képest 2,35 milliárd forinttal romlott, mivel a pénzügyi műveletek egyéb ráfordításai között került elszámolásra a Vodafone Magyarország Rt. részesedésében az első félévben bekövetkezett változás 1,74 milliárd Ft értékben.
A csoport kötelezettségei 2002. I. félévéhez képest 6,2%-kal csökkentek, a hitelállomány 1,3 milliárd forinttal csökkent, a hitelállomány összetétele pedig a rövidtávú hitelek kedvezőbb konstrukciójú hosszú távú hitelekkel történő kiváltása következtében pozitívan változott.
Kapcsolódó cikkek
- Aláírták a Vodafone-beruházás szerződését
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- A Swisscom eladja az Antenna Hungariát
- MHM Computer: tendernyerés a Vodafone-nál
- Vodafone Magyarország: több mint 100 millió dollár fejlesztésre
- Ügyfélközpontú dizájn: Megújulnak a Vodafone képviseletek
- Ünnepi forgalomnövekedés a Vodafone-nál is
- A HP-főnök lett a Vodafone Magyarország vezérigazgatója
- A Vodafone továbbra is veszteséges
- A Vodafone Magyarország az első
Mit várnak a cégvezetők a mesterséges intelligenciától?
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
A SteelSeries egy új színárnyalattal bővíti a díjnyertes Nova Pro Wireless headsetet
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.