IBM-Lego megállapodás az igény szerinti infrastruktúra kialakításáról

forrás Prim Online, 2003. augusztus 23. 15:02
[smallimage 1 left] Az IBM megállapodást kötött a piacvezető dán játékgyártóval, a Legóval. A két cég együttműködésének központi elemét az IBM igény szerint bővíthető e-business megoldásai képezik, melyek alkalmazásával nagymértékben csökkenthetők a Lego Company informatikai infrastruktúrájának üzemeltetési költségei, illetve amelyekkel az infrastruktúra kapacitása mindig az üzleti igényekhez igazítható, követve az időszakos csúcsokat.
Alacsonyabb költségekre és nagyobb termelékenységre törekedve a Lego egy több mint 220 HP és Compaq szerverből álló informatikai rendszert fog egy teljesen integrált és nyílt infrastruktúrába összevonni, amely az IBM Unix eServer pSeries p690 és p650, eServer xSeries x440 és IBM Shark Storage SAN szervereire épül. A megállapodás a Tivoli Storage Manager szoftver bevezetésére is kiterjed. Az IBM megoldásával nemcsak egyhetedére csökken a szerverek száma, de a számítási és tárolási kapacitás üzleti igényeket és prioritásokat követő dinamikus bővítésének és áthelyezésének lehetősége révén az üzleti folyamatok is sokkal rugalmasabban támogathatók a korábbinál. A Lego Company a teljes költségek töredékéért vásárolhatott teljesen konfigurált szervereket és tárolórendszereket, így bármikor újabb erőforrásokat helyezhet üzembe, illetve ezeket bármikor le is állíthatja, ami nem kevésbé fontos szempont. Az ajánlat az IBM „ahogy nő, úgy fizet" stratégiájának része.

A Lego Company, mely a világ első tíz játékgyártója között az egyetlen európai, egy hihetetlenül dinamikus piac egyik szereplője, amelyen a termékek iránti kereslet alakulását szélsőséges szezonális csúcsok jellemzik (például karácsonyi vásárlási láz és nagyméretű marketingakciók). Új, rugalmas rendszerével a cég könnyebben indíthatja el új projektjeit, és azok életképességét is új rendszerekre fordított jelentősebb beruházások nélkül tesztelheti.
Kulcsszavak: IBM Lego

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01