A Sun Microsystems alelnöke Magyarországon
Az elnökhelyettes közölte: a Sun stratégiája különbözik mind az ismert IBM stratégiától, mind pedig a DEL-nél alkalmazott elképzelésektől. A Sun egy harmadik utat követ, a felhasználók számára szeretné a számítástechnikai alkalmazások használatát a jelenleginél is könnyebbé tenni.
Az MTI kérdésére Szkurka János, a Sun Microsystems marketing igazgatója elmondta: a Sun Microsystems Kft. az elmúlt pénzügyi évben, amely 2002. július 1-től 2003. június 30-ig tartott dollárban számítva mintegy 52 százalékkal növelte bevételét.
Az elmúlt pénzügyi évben a bevétel-növekedést elsősorban az okozta, hogy egy év alatt meg tudták háromszorozni a Sun ONE szoftverek eladását. A társaság bevételének 49 százalékát telekommunikációs, 7 százalékát az energia-közmű iparágból, 10 százalékát a pénzügyi szektorból, 9 százalékát az oktatásból, 22 százalékát pedig a kormányzati szervezetektől realizálja. A marketing igazgató ugyanakkor utalt arra, hogy az anyavállalati szabályok miatt a magyar leányvállalat árbevételét és nyereségét nem közölheti.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- Környezetbarát vékonykliens rendszer a Fővárosi Bíróságon
- Az Apple-t választotta a Sun Microsystems
- Már a határidős indexeket is a Yahoo és a Sun húzza felfelé
- Új biztonsági funkciók a Solaris 10 Update 3-ban
- Az Avnet megvásárolta a vezető Sun disztribútort, az Access Distribution-t
- Sun bérszerverek az Interware Szerver Hotelben
- Változik a Sun partnerprogramja
- A Sun felvásárolta a jogosultságkezeléssel foglalkozó Neogent-et
- Sun Microsystems - 15 százalékkal nagyobb árbevétel
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Június 11-én ismét megérkezik Magyarországra a Startup Safari Budapest
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.