A spam miatt tartanak a társaságok az e-mail marketingtől
A szakértő szerint az e-mail marketing piaca robbanásszerű növekedésen fog keresztülmenni, amint a spam problémáját valahogyan sikerül megoldani.
Az ANA szövetség, amely mintegy 300 amerikai nagyvállalatot tömörít, az American Association of Advertising Agencies (4As - Reklámügynökségek Amerikai Szövetsége) szövetséggel közösen olyan irányelvek kiadásán dolgozik, amely lehetővé tenné, hogy az e-mail hiteles marketing csatornává váljon.
A szervezet elsősorban a "kéretlen, nagy tömegben küldött, nem célzott üzleti e-mail" definícióval határolja be a spam fogalmát, és igyekszik elhatárolni azt a tisztességes, direkt online marketingtől. A szövetség szerint a tisztességes marketing e-maileknek egyértelműen, és könnyen behatárolható forrásból (címről) kell származniuk, valamint feltűnő helyen kell tartalmazniuk a leiratkozás opcióját.
Az ANA azonban nem tartja elfogadható, és szükséges megoldásnak az úgynevezett "ne küldj spam-et" listát, amely a szervezet szerint nem is tántorítaná el a spam-küldőket a listán szereplő címek célba vételétől, hanem épp ellenkezőleg, értékes listát kínálna számukra a működő e-mail postafiókokról.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- Magyar fejlesztésű program lett a legjobb spamszűrő
- Őrizetben a spamkirály - akár 65 évet is kaphat!
- A Karib-tenger kalózai e-mailen
- Iparági támogatást kapott egy új spamszűrő technológia
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Világméretű zombitámadás
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába.
Az AS5402T elnyerte a PCMAG „Editor’s Choice” díját
Az ASUSTOR AS5402T modelljét a PCMAG ismét „Editor’s Choice” kitüntetéssel díjazta. Az ASUSTOR idén számos nagyra értékelt zászlóshajó NAS-modellt dobott piacra, beleértve – de nem kizárólagosan – az AS5402T is.
Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége
A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.
Windows Product Key Viewer 2.00
Az ingyenes segédprogram megjeleníti a telepített Windows termékkulcsot (cd-kulcsot) és más fontos rendszerinformációkat. Ezeket az információkat szöveges fájlba mentheti, másolhatja vagy kinyomtathatja későbbi felhasználás céljából. A Windows termékkulcsával együtt megjeleníti a Windows teljes verzióját, a szervizcsomagokat, a termékazonosítót, a telepítés dátumát és idejét stb.
Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.