A spam miatt tartanak a társaságok az e-mail marketingtől

Tóth Kristóf, 2003. szeptember 1. 21:46
[smallimage 1 left]Bár az amerikai nagyvállalatok többsége az utóbbi időben növelte online marketing költségvetését, a társaságok tartanak a levelek spam kategóriába sorolásától, ezért nem az e-mail marketingre koncentrálnak.
"Marketinggel foglalkozó szakértőink szerint a spam megöli az e-mail marketing piacát" - mondta Bob Liodice, az Association of National Advertisers (ANA) amerikai reklámszövetség elnöke. "Az e-mail marketing háttérbe szorul egészen addig, amíg vissza nem áll a felek bizalma a megoldás iránt" - tette hozzá Liodice.

A szakértő szerint az e-mail marketing piaca robbanásszerű növekedésen fog keresztülmenni, amint a spam problémáját valahogyan sikerül megoldani.

Az ANA szövetség, amely mintegy 300 amerikai nagyvállalatot tömörít, az American Association of Advertising Agencies (4As - Reklámügynökségek Amerikai Szövetsége) szövetséggel közösen olyan irányelvek kiadásán dolgozik, amely lehetővé tenné, hogy az e-mail hiteles marketing csatornává váljon.

A szervezet elsősorban a "kéretlen, nagy tömegben küldött, nem célzott üzleti e-mail" definícióval határolja be a spam fogalmát, és igyekszik elhatárolni azt a tisztességes, direkt online marketingtől. A szövetség szerint a tisztességes marketing e-maileknek egyértelműen, és könnyen behatárolható forrásból (címről) kell származniuk, valamint feltűnő helyen kell tartalmazniuk a leiratkozás opcióját.

Az ANA azonban nem tartja elfogadható, és szükséges megoldásnak az úgynevezett "ne küldj spam-et" listát, amely a szervezet szerint nem is tántorítaná el a spam-küldőket a listán szereplő címek célba vételétől, hanem épp ellenkezőleg, értékes listát kínálna számukra a működő e-mail postafiókokról.
Kulcsszavak: spam marketing

Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt is beforgathatják új okostelefonjuk megvásárlásába. 

2024. június 14. 17:43

Az AS5402T elnyerte a PCMAG „Editor’s Choice” díját

Az ASUSTOR AS5402T modelljét a PCMAG ismét „Editor’s Choice” kitüntetéssel díjazta. Az ASUSTOR idén számos nagyra értékelt zászlóshajó NAS-modellt dobott piacra, beleértve – de nem kizárólagosan – az AS5402T is. 

2024. június 14. 16:40

Újra bizalmat kapott a DIMSZ elnöksége

A DIMSZ – az Adatvezérelt Marketing Szövetség – éves közgyűlésén a tagok elfogadták a szervezet beszámolóit és megerősítették a hét elnökségi tag mandátumát.

2024. június 14. 15:59

Windows Product Key Viewer 2.00

Az ingyenes segédprogram megjeleníti a telepített Windows termékkulcsot (cd-kulcsot) és más fontos rendszerinformációkat. Ezeket az információkat szöveges fájlba mentheti, másolhatja vagy kinyomtathatja későbbi felhasználás céljából. A Windows termékkulcsával együtt megjeleníti a Windows teljes verzióját, a szervizcsomagokat, a termékazonosítót, a telepítés dátumát és idejét stb.

2024. június 14. 15:47

Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz

Az LG Electronics (LG), a mobilitási piac egyik vezető technológiai szereplője új szoftvercsomagot adott ki, amely úttörő szerepet játszik majd a szoftveresen definiált járművekre (SDV) való átállásban. Az AlphaWare nevű fejlett, felhasználóközpontú megoldás újraértelmezi az autó fogalmát és a felhasználók autózással kapcsolatos élményét. Az innovatív szoftvercsomagot az AutoTech: Detroit eseményen mutatta be a cég.

2024. június 14. 14:31

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30