Szórakoztatóelektronika és mobiltelefónia a megújult Junior Magazinban

Kiss Ádám Zoltán, 2003. szeptember 11. 12:00
[smallimage 1 left] A Junior Magazin az Est Média ifjúsági kiadványa, mely szeptembertől megújult formában és tartalommal jelenik meg.
Az ingyenes, országos, kamaszokhoz szóló, számukra kulturális értékeket közvetítő, a szabadidő hasznos eltöltésére serkentő, ismeretterjesztő, szórakoztató- és programajánló magazint elsősorban általános iskolákban terjesztik, célcsoportja a felső tagozatos tanulók. A 10-14 éves korcsoport 99%-a ismeri, 98%-a olvassa a lapot, az olvasók 69%-ánál pedig a szülők is ismerik/olvassák a lapot. A hetente 110 ezer példányban országosan megjelenő kiadvány kulturális és szórakoztató rovatokkal, valamint heti ifjúsági, családi programokkal, ajánlókkal áll olvasói és a szülők, nagyszülők rendelkezésére.

2003 szeptemberétől a Junior Magazin külsőleg és belsőleg egyaránt megújul. A tartalmi megújulás egyik legfontosabb eleme, hogy a képekhez humoros képaláírás párosul, ami az egész újság egyik legfontosabb és legegyedibb ismertetőjegye lesz a jövőben. Ezenfelül új rovatok is indulnak. Ilyen például a „Plaza", ami a célcsoport életstílusát formáló trendeknek megfelelően a mindennapi élet legfontosabb kellékei és újdonságai között segít tematikusan eligazodni, itt a divat, a szépségápolás mellet jelen lesz a szórakoztatóelektronika és a fiatalabb korosztályt is élénken foglalkoztató mobiltelefónia. A formai megújulás legfontosabb elemei az élénkebb, dinamikusabb rovatszínek, nagyobb képek, illusztrációk, az eligazodást segítő új betűtípusok és fejlécek.
Kulcsszavak: újság oktatás

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01