Termőre forduló görög-magyar kapcsolat
A rEVOLUTION Software az ez év elején számos közös célt tűzött ki a vállalatban szakmai befektetőként tulajdonrészt szerző görög Q&R S.A.-val.
Novemberben - a bevezetett moduloktól függően már akár 2-3 millió forintos áron - piacra kerül első közösen fejlesztett, Zenit Orama nevű, nagy tömegű adat gyors bevitelére és biztonságos kezelésére optimalizált. közép- és nagyvállalati ERP alkalmazásuk. A rEVOLUTION eddig kínált ERP szoftvereit kis- és középvállalatok számára tervezte, ahol az ügyviteli területen viszonylag kis számú (5-20) felhasználó dolgozik, és így a kevésbé széttagolt munkafázisok miatt a szoftverek egy-egy felületén összetett feladatok végezhetők el. A most bemutatott ERP szoftvernél a fő szempont a gyorsaság, így egy ablakban 1-1 munkafolyamat végezhető el hatékonyan. A kezdetben elérhető 20 modul, igénytől függően a későbbiekben újabbakkal egészülhet ki. A görög Orama és a magyar Zenit kedvező tulajdonságait ötvöző szoftverbe számos, a rEVOLUTION tapasztalatai szerint a magyar piacon elengedhetetlen új funkció kerültek bele. A közös munka eredménye nem egyoldalú: a magyar fejlesztések a közeljövőben a görög Orama rendszerbe is be fognak kerülni.
A szoftver eredeti változata Görögországban - az SAP-t is megelőzve - piacvezető. Az integrált vállalatirányítási rendszer házipénztár, pénzügyi, tárgyi eszköz, és automatikus számlakészítő moduljait a Revolution fejlesztette, és a Zenitben már korábban alkalmazott riportoló eszközt is portolták.
Közös munkájuk eredményeként könyvelik el, hogy az eddig négy Phare-pályázaton indult rEVOLUTION Software már egy esetben sikerrel vette az első akadályt.
A Görögországban hét minisztériumban és mintegy 25 államigazgatási intézményben specializált vállalatirányítási rendszert telepített, a bevétele több mint felét ebből a szférából szerzett befektetőjük - know-how-jával és kapcsolataival támogatva - a Revolutiont is az EU-tól informatikájuk fejlesztéséhez komoly támogatásra számító önkormányzatok felé terelgeti.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- rEVOL Express: modulokból összeállítható dobozos ügyviteli programcsalád
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
Az adózás területén is új korszakot hoz a mesterséges intelligencia
Jelentősen átalakíthatja az adó- és pénzügyi osztályok működését a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) — derül ki az EY 1600 pénzügyi igazgató és adószakértő megkérdezésével készült nemzetközi kutatásából. Az új technológia fokozza a hatékonyságot a válaszadók többsége szerint, de nem számítanak arra, hogy elveszi az állásokat a szakemberektől.
A magyar vásárlók egyre tudatosabbak az online térben: a Pepita.hu kutatása
A Pepita.hu legfrissebb felmérése szerint a magyar online vásárlók egyre tudatosabban óvják személyes adataikat, és törekednek a biztonságos fizetési megoldások alkalmazására. Az ünnepi időszak küszöbén végzett felmérés eredményei rámutattak, hogy a vásárlók fele rendszeresen használ utánvétet, és sokan részesítik előnyben az olyan biztonsági megoldásokat, mint a kétlépcsős azonosítás vagy a megbízható piacterek. Az eredmények azt mutatják, hogy a magyarok bizalma nő az online vásárlás iránt, és az adatvédelem fontossága egyre szélesebb körben ismert.