Ismét növekedésnek indult az online reklámpiac
Nyugat-Európában újra növekedésnek indult az internetes hirdetési piac, és a szakértők az idei évre már két számjegyű növekedéssel számolnak a területen.
2007-re a hirdetők éves szinten mintegy 1,25 milliárd eurót fognak költeni a webes hirdetésekre a nyugat-európai régióban, derült ki a jelentésből. A nagy sebességű internet-hozzáférések terjedése az elkövetkező években jelentősen erősíteni fogja az online elérések, és webes hirdetések együttes piacát, amely 7,4 százalékos átlagos éves növekedést követően 2007-re már évi 18,1 milliárd eurót fog kitenni.
"A fellendülés jelen minden szektorban érzékelhető" - mondta Robert Boyle, a PWC szórakoztatás- és médiarészlegének európai igazgatója. "A hirdetések piacát az elmúlt néhány évben rendkívül negatívan érintette a világgazdaság visszaesése" - tette hozzá Boyle.
Az online hirdetések piaca 2001 második felében kezdett jelentősen visszaesni, miután az "internetlufi" kidurranása számos internetes társaság számára nehéz, többnyire csak átszervezések, jelentős költség- és létszámcsökkentések árán átvészelhető helyzetet eredményezett.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- A Microsoft készen áll a reklámpiaci szerepre
- Etarget: 28 százalékkal nő az internetes hirdetési piac
- Amerikai befektető vásárolja meg a Webreklám.hu-t
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A Google rádiós reklámokat is értékesít
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Termékelhelyezés a digitális technikák segítségével
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.