Origo: szeptemberben EBITDA-szintű nyereség
A főszerkesztő elmondta, hogy november 24-én
fennállása óta először több mint egymillióan látogattak el az Origóra. Az eseményen elhangzott, hogy a magyar
on-line hirdetési piac a teljes reklámpiacnak 1,7-2 százalékát teszi ki, s
értéke az idén várhatóan túllépi a kétmilliárd forintot. Az on-line hirdetési piac
az idén 30 százalékkal nő. Az on-line hirdetési piac mintegy 60 százalékán a
Sanoma on-line, az Index és az Origo osztozik, ez utóbbi piacvezetőként.
Az eseményen Mester Sándor, az Origo hirdetési
igazgatója az MTI érdeklődésére nem kívánta részletezni, hogy az Origónak az
idén mennyi lesz a hirdetési bevétele, illetve az egyéb szolgáltatásokból
származó forgalma. Ugyanakkor kifejtette, hogy véleménye szerint az internetes
portálok látogatottsága és az oldalletöltések alapján az on-line reklámpiac
részesedésének reálisan 4-5 százaléknak kellene lennie a jelenlegi 1,7-2
százalékkal szemben.
Az on-line reklámpiac idei 30 százalékos növekedése
kapcsán elmondta, hogy egyre több hirdető ismeri fel az internetes portálok
jelentőségét: így például a távközlési cégek, a pénzintézetek, a biztosítók, az
autóforgalmazók és az utazásszervezők egyre többet hirdetnek az interneten. Mester
Sándor hozzátette: az Origónak az idén több mint 50 százalékkal nő a hirdetési
bevétele.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy a széles sáv elterjedése jót tesz az internetes portáloknak, mivel a látogatók egyre hosszabb időt töltenek a világhálón, s egyre gyakrabban keresik fel a portálokat. Míg két évvel ezelőtt egy internetes látogatás alkalmával három oldalt töltöttek le, ma már tizet. Az adatok szerint az elmúlt évben duplájára nőtt az internetezésre fordított idő, ami az idén a várakozások szerint ismét megkétszereződik.
Kapcsolódó cikkek
- Májusban tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- Fokozottan veszélyeztetett a hazai KKV-k informatikai rendszere
- 2,3 milliárd emberé a 3 milliárd mobil-előfizetés
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- Mobil vagy egymillió font?
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Az adathalászat növekedést, a botok előfordulása csökkenést mutat
- Regionális központot nyit Debrecenben a BT
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.