Videotelefonálás, mint populáris lehetőség öt éven belül
A tanulmány szerzőjének, Chris Mollernek az elmondása szerint "azzal, hogy a piacon egyre több szélessávú, videotelefonálásra is alkalmas telefon jelenik meg, illetve, hogy az ezek által igénybe vehető szolgáltatások ára csökken, öt éven belül a videotelefonálás a mindennapi kommunikáció része lesz. Ezt a folyamatot erősíti, hogy egyre több olyan vezetéknélküli hálózatot építenek ki, amelyek már megfelelőek a folyamatos és valós idejű videotelefonáláshoz is."
A The Future for Personal Videotelephony (a személyes videotelefonálás jövője) címet viselő tanulmány vitatja, hogy megtorpant volna a fogyasztók lelkesedése az új technológiák iránt. "Sokkal inkább arról van szó, hogy az eddiginél jobb és hatékonyabb marketingkommunikációs kampányokat kellene megalkotni. Olyanokat, amelyek egyértelműbben írják le az új hálózatok és a ráépülő alkalmazások és szolgáltatások lehetőségeit. És arról sem szabad elfeledkezni, hogy az árképzés tekintetében sem elég fogyasztóbarátok a marketinges szakemberek."
A tanulmány kitér arra is, hogy 2007-re akár 1,5 milliárd Eurós bevétel is elérhető a videotelefonálásból, illetve a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokból.
Kapcsolódó cikkek
- Casio-DoCoMo vegyes vállalat vezeték nélküli elektronikus fizetésre
- "Új frontvonal": megújult a mobil MSN
- Telefonos hangfelismerés
- Mobiltelefonos zeneletöltő szolgáltatás indul Európában
- Fogyasztó bemérve!
- Üzleti Vezetékes szám opció a Vodafone-tól
- Mobiltelefonálás külföldre - roaming-díj nélkül
- Saját közösségi portált indít a Coca-Cola a MySpace ellen
- Egy hónap alatt 5 millió új GSM-előfizető Indiában
- KSH: az első negyedévben nőtt a széles sávú internet előfizetés