Szabadalmakat sértett az Easy CD Creator?
Az amerikai vállalat vádjai szerint a Roxio az Easy CD Creator és a Toast CD-író programokban olyan technikákat használt fel, amelyeket korábban az Optima Technology már szabadalmaztatott. A levédetett technológia a "Packet Writing", amelynek a segítségével az újraírható CD-ket szinte floppilemezként használhatjuk. A technika többek között része az UDF-szabvány specifikációinak is, amelyet minden különböző szoftver a CD-k és a DVD-k írására alkalmaz.
Amerikai lapértesülések szerint a Roxio csak az első azoknak a cégeknek a sorában, akiktől az Optima Technology milliós kártérítési összegeket követel, illetve követel majd. Például megtörténhet az is, hogy akár a Microsoftot is bíróság elé citálja az amerikai vállalat, hiszen a redmondiak által piacra dobott Windows XP operációs rendszer is a Roxio CD- és DVD-író motorját használja.
Kapcsolódó cikkek
- DVD-szabványok miatt pereli az LG a Quantát
- A kartellügyek közel kétmilliárdot hoztak az EU-nak
- Adásszünettel a zenéért
- A fájlcserélők miatt olcsó a kukorica
- Open XML - A felhasználók döntenek dokumentumaik formátumáról
- Tovább megőrizné az adatokat a Google
- 2009-től digitális átállás, döntött az Országgyűlés
- Jogtalanul gyűjt adatokat az FBI
- iTunes azonosító kell az iPhone-hoz
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.