100.000 ADSL a Matávtól
A
Matáv 2003-ban 10 milliárd forintos nagyságrendű beruházást hajtott végre az
internetes piacon kitűzött céljainak megvalósítása érdekében. A beruházás nagy
részét a társaság a szélessávú internetezés elterjesztésére fordította. Ennek
eredményeként idén 175 településre jutott el a szolgáltatás, ezáltal a hazai
lakosság több mint kétharmada számára elérhetővé vált a szélessávú hozzáférés.
A
Matáv által elért 100 ezres ADSL előfizetői szám révén a szélessávú
internetelérések számának növekedése 2003-ban megközelítette a 200%-ot. A
Magyarországon szélessávon internetezők aránya ezáltal európai viszonylatban is
igen magasnak tekinthető, hiszen a hazai internetelőfizetők 33%-a szélessávon
csatlakozik a világhálóhoz.
A
Matáv területén az internet-hozzáférésekből minden ötödik ADSL. A
kelet-közép-európai régióban az összes ADSL vonalszámot tekintve a Matáv
piacvezető, az ADSL penetráció (azaz a népességre vonatkozó elterjedtség)
tekintetében Magyarország a második a régióban Észtország mögött. Az ADSL-en
internetezők 20%-os aránya pedig meghaladja a 19%-os európai uniós átlagot is.
Kapcsolódó cikkek
- Majdnem mindenki internetezik Dél-Koreában
- Májusban tovább nőtt a szélessávú előfizetések száma
- Ingyenes tisztaDSL konstrukció az Interware-nél
- Nem elég széles sávú a szélessávú internet Amerikában
- A szélessávú internethasználat javíthatja az EU-versenyképességét
- Új generációs bérelt vonal az Externettől
- ADSL-előfizetési lehetőség a Vodafone-nál
- 300 millió szélessávú internetező világszerte
- GTS-Dtanet: egyre több szélessávú-előfizető
- Meghaladta az 1,1 milliót a szélessávú előfizetések száma
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.