Rekordeladásokat regisztráltak az online értékesítők
Az Amazon.com az eddigi legaktívabb karácsonyi vásárlószezonként jellemezte az ideit. A társaság a legnagyobb forgalmat hozó napon 2,1 millió terméket adott el a világhálón keresztül, vagyis másodpercenként 24 darabot. Azt azonban nem árulták el a cég képviselői, hogy ez a nap pontosan melyik volt.
A Goldman Sachs, Harris Interactive és Nielsen/NetRating piackutató cégek által készített eSpending elnevezésű felmérés szintén azt mutatja, hogy az idei év kedvezett az online boltoknak. A jelentés szerint a karácsonyi vásárlószezonban összesen mintegy 13 milliárd dollár bevételt értek el az amerikai online kiskereskedelmi egységek, ami tekintélyes, 46 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest. Ebben az adatban az online aukciók, és utazási eladások nem szerepelnek.
December második hetében az amerikai vásárlók 2,95 milliárd dollárt költöttek a világhálón, vagyis 48 százalékkal többet, mint tavaly ilyenkor. Az eSpending jelentéshez a társaságok november 1-jétől december 12-éig kísérték figyelemmel az eladásokat.
A ComScore Networks, amely az év utolsó két hónapjának eladásait vette figyelembe jelentésének elkészítéséhez, valamivel visszafogottabb eredményeket közölt. A társaság szerint a két hónap alatt az online eladások 12,1-12,6 milliárd dollárt tettek ki az Egyesült Államokban, szintén az utazások és aukciók nélkül. Ez mintegy 25-30 százalékkal jobb, mint a társaság által tavaly közölt 9,7 milliárd dolláros adat.
"Az év végéhez közeledve kijelenthetjük, hogy az idei karácsonyi szezon igen erőteljes volt az online boltok számára" - mondta Dan Hess, a ComScore elnökhelyettese. "A fogyasztók egyre inkább felismerik és kihasználják az online vásárlás előnyeit" - tette hozzá a szakértő.
Kapcsolódó cikkek
- Amazon: jogvédelem nélküli zeneletöltő szolgáltatás
- Jogvédelem nélküli zene az Amazontól?
- Szárnyal az Amazon
- T-Mobile: újabb SMS- és MMS-rekordok dőltek meg az ünnepek alatt
- Másolásvédelem nélküli zenéket forgalmazna az Amazon
- Pannon: a karácsony slágere az MMS és az SMS
- Podcastot indít a bostoni érsek
- Kivételes karácsonyi spamláz
- 10 tipp a biztonságos karácsonyi online vásárláshoz
- HP karácsonyi csomag: komplett otthoni fotólabor
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.