A nappaliba vonulna a Philips és Yahoo

forrás Prim Online, 2004. január 9. 20:00
A Philips és a Yahoo! a mai napon bejelentette globális szintű megállapodását tartalom- és internetszolgáltatások közös fejlesztésére.
Az együttműködés keretében a fogyasztók a Philips Streamium Internet-enabled Home Entertainment eszközökön keresztül kerülhetnek kapcsolatba a világhálóval, amelyet kötöttség nélkül bárhol élvezhetnek otthonukban, például a televízióberendezéseken és más otthoni szórakoztatóelektronikai rendszereken keresztül is.

A Philips-Yahoo! megállapodás, amely a szórakoztatóelektronikai kiállításon egy sajtótájékoztató keretén belül került a mai nap bejelentésre, a folyamatban lévő fejlesztéseket és az új, valamint a szórakozatóelektronikai eszközök számára továbbfejlesztett szolgáltatások integrálását fogja központba helyezni. A vállaltok olyan, mind ingyenes, mind prémium (előfizetésen alapuló) online szolgáltatások széles választékát tervezik nyújtani, amelyek lehetővé teszik a fogyasztók számára az otthoni szórakozásuk kiszélesítését és személyre szabását.

A Philips és a Yahoo! már most biztosítják a Yahoo!’s LAUNCHcast Internet Radiót a Streamium MC-i200 és MC-i250 felhasználók számára. A Yahoo! szolgáltatások széles spektruma, beleértve az igény szerinti zenei videókat, filmelőzeteseket és klipeket, valamit fotószolgáltatásokat, a Streamium skála kiterjesztésével egy időben kerül piacra 2004 tavaszán.

A Philips és a Yahoo! folytatni kívánja az aktív szolgáltatás fejlesztését a többéves megállapodáson belül, valamint egy online és egy offline marketingprogram beindítását tervezi a szolgáltatások a vevők felé történő globális reklámozása céljából.

"A Yahoo! -val kötött partneri megállapodás tovább erősíti azon elkötelezettségünket, hogy az "összekapcsolt bolygó" koncepcióban megfogalmazott ígéreteinket teljesítsük, amelynek eredményeképpen a fogyasztók képesek lesznek hozzáférni az általuk választott tartalomhoz bármikor és bárhol " - mondta Frans van Houten, a Philips szórakozatóelektronika üzleti csoportjának elnök-vezérigazgatója. "A fogyasztók számára könnyű hozzáférést biztosítunk a választásuk szerinti sokkal gazdagabb vizuális és audioélvezethez a nagy képernyős televíziók és házimozirendszerek használatának minden előnyével, és saját nappalijuk kényelmével."

“Elkötelezettek vagyunk, hogy a Yahoo! az emberek életének egy még fontosabb részévé váljék, kiterjesztve szolgáltatásainkat a PC-n és a mobileszközökön túl a nappalikba" - mondta Jim Brock, a Yahoo! kommunikációs és fogyasztói szolgáltatások alelnöke.

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

MyPhoneExplorer 2.2.0

Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.

2024. november 21. 17:11

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01