Pozitív üzemi eredmény az eTel Magyarországnál
Az eTel Magyarország, amely Közép-Európa egyik vezető vállalati telekommunikációs és internetszolgáltatójának, a 45 ezer ügyfelének értéknövelt hang-, adat és internetforgalmát biztosító eTel Csoportnak a tagja, az egyik leggyorsabban fejlődő hazai távközlési szolgáltató. 2003-ban csaknem 100 millió percnyi beszéd alapú forgalmat bonyolított, bővítette adat- és internetszolgáltatásait. A vállalat az elmúlt években több mint 10 millió euró értékben hajtott végre a szolgáltatások minőségét és elérhetőségét javító technológiai beruházásokat. Legutóbb decemberben indított jelentős fejlesztéseket annak érdekében, hogy határidőre teljesítse a számhordozhatóság feltételeinek megteremtésére a hírközlési törvényben foglalt előírásokat. Ez év elejétől az értéknövelt hang-, adat- és internet-alapú szolgáltatások területén sikeres eTel leendő ügyfelei megtarthatják a piacon korábban bevezetett hívószámaikat, amikor áttérnek a versenyképes szolgáltatások igénybevételére.
Kapcsolódó cikkek
- ISO minősítés az eTel-nél
- Új értékesítési vezető az eTel Magyarországnál
- Költség nélkül hívható telefonon Írország Szent Patrik napján
- eTel segítség a dél-ázsiai rászorulóknak
- Olcsó helyi hívásszolgáltatást indít az eTel
- Ingyenes WiFi Hot Spot a budapesti Liszt Ferenc téren
- Megduplázta hívásvégződtetési forgalmát az eTel Magyarország
- Cash flow pozitív az eTel Csoport
- Újabb technológiai fejlesztés az eTel Magyarországnál
- Új pénzügyi igazgató az eTel Magyarországnál
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.