Pert nyert a Vodafone a mobil végződtetési díjak ügyében
2004. január 16-án a Vodafone Magyarország Rt. jogerősen pert nyert a Matáv Rt.-vel szemben, mintegy 155 millió forintos értékben. A jogvita a Vivendi (jelenlegi Invitel), a Hungarotel és az Emitel által meg nem fizetett mobil végződtetési díjak Matáv általi beszedésére vonatkozott.
A Vodafone álláspontja szerint a Matáv megszegte a Vodafone és a Matáv között még 1999-ben megkötött hálózati szerződést, amikor nem érvényesítette, és nem szedte be a Vodafone által jogszerűen megállapított mobil végződtetési díjakat. A Fővárosi Ítélőtábla mindenben osztotta a Vodafone álláspontját és a Matáv-ot a végződtetési díj kártérítésként történő megfizetésére kötelezte.
Kapcsolódó cikkek
- Húszmilliós bírságot kapott a Vodafone Magyarország
- Mobilszolgáltatók: a piac hatékonyabban szabályozná a roaming-díjat
- Vodafone - nehezen megvalósítható az uniós roamingdíj-szabályozás
- Közös adós-adatbázist indít a három mobilszolgáltató
- NHH-egyeztetés a mobilkoncessziók lejáratainak harmonizálásáról
- Nem ért egyet a Vodafone a GVH 5 milliós bírságával
- Tisztességtelen volt a Vodafone Rt szerződési ajánlata
- Tisztességtelenül korlátozta a Vodafone a GPRS internetet
- GVH: 15 milliós bírságot kapott a Vodafone
- A Matáv nem tartja konzisztensnek az NHHT díjtervezetét
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.