Antivírus, antispam: erőteljes portfolióbővítés a 2F 2000-nél
A 2003-ban átszervezett kft. árbevétele
tavaly 2002-höz képest 31%-kal nőtt, újabb cégek (Trend Micro, Clearswift,
Stonesoft) disztribútori képviseletét kezdte meg értéknövelt nagykereskedelmi
elosztási tevékenységre fókuszálva. Az antivírus eszközök hazai piacán a 2F
2003-ban közel 20%-os részesedést ért el, amiből az F-Secure termékei 10%-kal,
a Trend Micro termékei 4-5%-kal, a Kaspersky termékei pedig 3-4%-kal
részesedtek. Kicserélődött a kereskedelmi csapat és a Vírushíradót egy éve
alatt több mint 1 millió, a Mydoom vírus megjelenése óta eltelt egy hétben több
mint 150 ezer letöltés jellemezte. A 2F tavaly több mint száz darab emelt
szintű support szerződést kötött a hazai nagyvállalati szegmensben.
A cég 2004-es tervei között a
következők szerepelnek: az F-Secure termékek VA-értékesítésében 10, a Trend
Micro esetében 100, a Kaspersky termékekre vonatkozóan pedig 150 százalékos
növekedés elérése az értékesítésben. A teljes antivírus biztonsági piacon a cég
25%-os részesedést kíván idén elérni. Az antispam szoftverek terén 40%-os részesedés
az idei cél. Az URL-szűrés/tartalomszűrés piaci szegmensben pedig több mint
40%-os részesedést céloz meg a 2F. Az ISP-k piacán még vérmesebbek a tervek:
több mint 50%-os részesedést kívánnak elérni.
Kapcsolódó cikkek
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Phion IT-biztonsági megoldások a Kapsch-tól
- Ismét a CEBIT-en a Megatrend
- Az EMC megvette a Network Intelligence-t
- Stratégiai partnerségre lépett a Juniper Networks és a Symantec
- Az IBM felvásárolja az Internet Security Systems (ISS) vállalatot
- Infonetics-dícséret a Junipernek
- Check Point: második negyedéves pénzügyi eredmények
- A Pointsec disztribútora lett a filter:max
- Rengeteg kezdeményezéssel és tervvel kezdi a negyedévet a Check Point
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.