Elégedettek a Scalaval ügyfelei

forrás Prim Online, 2004. március 10. 12:01
A Scala Business Solutions bejelentette, hogy a legújabb éves ügyfélelégedettségi felmérés szerint az ügyfelek 72 százaléka szívesen ajánlaná a szoftvert más vállalatoknak. Az ügyfelek elégedettsége 1999 óta évről-évre folyamatosan nő.
2003-ban a Scala a világ több mint negyven országában közel 2500 ügyféllel készített felmérést. Ez a szám a teljes ügyfélbázis közel 40 százaléka. Az előző évhez képest növekedett, az általános elégedettségi szint, és ezen belül is a kollaboratív ERP-megoldás vagyis az iScala felhasználói általánosan elégedettebbek, mint a korábbi Scala szoftverváltozatok felhasználói.

A Scala a hónap folyamán elindított egy vadonatúj, biztonságos weboldalt, a Customer Support Centert, amely értéknövelt erőforrások biztosításával lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy azok a lehető legtöbbet hozhassák ki meglévő rendszereikből. A Customer Support Center új vitafórumot is kínál az ötletek és észrevételek kicserélésére, illetve biztonságos területet biztosít a gyorsjavítások (Service Pack), a szervizkiadások (Service Release) és az értéknövelő VBA-fejlesztések letöltéséhez. Itt találhatók meg a világ támogatási központjainak ingyenes hívószámai, továbbá olyan levelezési listákra lehet feliratkozni, amelyeknél kiválasztható, hogy mely termékváltozatokkal kapcsolatban kíván az ügyfél információt és közleményeket kapni. A weboldalon számos további információhoz és dokumentációhoz juthatnak hozzá az érdeklődők.
Kulcsszavak: Scala +céginfo

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet

A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél. 

2024. november 21. 20:54

Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál

A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról. 

2024. november 21. 19:31

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01