Goodyear: tíz éves erőforrás-kihelyezési megállapodás az IBM-mel
Az IBM-mel aláírt BTO megállapodás a beszerzéstől a fizetésig, a működést közvetett módon támogató termékek és szolgáltatások igénybevételének teljes folyamatát lefedi, és újabb fontos előrelépést jelent annak a vállalati programnak a megvalósításában, amely 2005 végéig 1,5 milliárd dollárral kívánja csökkenteni a Goodyear Dunlop költségeit.
A megállapodás értelmében a Dunlop Tires Europe saját ellenőrzése alatt tartja a legfontosabb beszerzési folyamatokat, de 50-80 dolgozó feladatait fokozatosan az IBM-hez helyezi át. A projektben az IBM beszerzési szervezetének bevonása ígéri a legnagyobb megtakarítást - a jövőben ez a részleg tárgyal majd a szállítókkal a Goodyear Dunlop nevében.
A program egységes és konszolidált rendszert hoz létre a 15 érintett ország mindegyikében, és szigorú beszerzési eljárás követését írja elő a dolgozók számára. A működést közvetett módon támogató termékek és szolgáltatások között olyan tételek szerepelnek, mint pl. a távközléssel, az informatikával, az üzleti utakkal, az irodai kellékanyagokkal, a marketing- és reklámtevékenységgel, valamint a gyártóeszközök karbantartásával és javításával kapcsolatos kiadások. A vállalat nyersanyagbeszerzései nem tartoznak ebbe a körbe.
Nyugat-Európában a Goodyear Dunlop 3,3 milliárd dollárt meghaladó forgalmat bonyolít évente.
Kapcsolódó cikkek
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- 2010-re nyeresége felét a szoftverektől várja az IBM
- IBM: 8 százalékos negyedévi adózott eredménynövekedés
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- Az IBM díjazta az Avnetet
- 300 millió Lenovo részvényt adott el az IBM
- IBM - vártnál nagyobb negyedéves adózott eredmény
- Az IBM felvásárolja az Internet Security Systems (ISS) vállalatot
- Az IBM 1,6 milliárd dollárért megveszi a FileNet-et
- IBM - vártnál nagyobb negyedéves adózott eredmény
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.