Nászajándék-vásárlási program IBM-technológiával
Az új rendszer valamennyi ponton tökéletes kommunikációt biztosít a Galeries Lafayette számára. Segítségével az áruház automatizálni tudja a fontosabb folyamatokat: proaktív javaslatokat tehet az értékesítőknek a vásárlás utáni kapcsolatfelvételre, és értesítheti a házasulandókat, ha adott ársávon belül új ajándékötleteket vihetnek fel a listára. A megoldás a Blue Martini értékesítésoptimalizáló rendszereire, az IBM WebSphere alkalmazáscsaládra és IBM pSeries szerverekre épül.
Az IBM szerverein futó, IBM integrációs szolgáltatásokkal támogatott megoldás 2004 végétől áll a Galeries Lafayette nászajándék-vásárlási programjában részt vevő ügyfelek rendelkezésére. "Az új nászajándéklista-kezelő rendszer optimalizálja a Galeries Lafayette folyamatait és javítja az ügyfélkapcsolattartás minőségét. Az üzleti működést átalakítva gondoskodik arról, hogy a vásárlók helytől és időponttól függetlenül, mindenkor a legszínvonalasabb kiszolgálásban részesüljenek" - nyilatkozta Alain Benichou, az IBM kiskereskedelmi ügyfelekért felelős EMEA-régióbeli alelnöke.
"A Galeries Lafayette már több mint 100 éve szolgálja ki magas színvonalon vásárlóit" - mutatott rá Monte Zweben, a Blue Martini Software elnök-vezérigazgatója. "Örömmel folytatjuk ezt a hagyományt és segítjük hozzá az áruházat szolgáltatásai minőségének további javításához."
Kapcsolódó cikkek
- "Reflexekkel" bíró autókon dolgozik az IBM
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- IBM pengeszerverek kisvállalkozásoknak
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- IBM, Samsung, Chartered, Freescale, Infineon együttműködés a csipfejlesztésben
- Elegendő sávszélesség a teljes iTunes katalógus letöltéséhez 60 másodperc alatt
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- Következő generációs IBM Unix szerverek kedden
- Első IBM Power6 tesztek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.