Microsoft Gold Certified Partner minősítést kapott a Scala
A Microsoft Gold Certified
Partner program azokat a partnereket ismeri el, akik bizonyították tudásukat és
elhivatottságukat a Microsoft-technológiára épülő szoftveralkalmazások
fejlesztése terén. A Microsoft Gold Certified Partnerek a legmagasabb szintű
Microsoft hozzáférési jogosultságokkal rendelkeznek azokhoz az eszközökhöz és
támogatásokhoz, amelyekre a piaci megjelenéshez szükségük van. A program
keretein belül a Microsoft a kiemelt független szoftvergyártók számára korai
fázisban elérhetővé teszi az új technológiákat és a szükséges eszközöket, így a
béta-verziós termékeket, az elsőbbségi hivatkozásokat és más kiemelt műszaki
információkat lehetővé téve ezzel a platformjukra történő termékfejlesztést.
Andreas Kemi, a
Scala Business Solutions vezérigazgatója a következőképpen foglalta
össze az eddigieket: - "Szoftvereink úgy készültek, hogy kizárólag a Microsoft
platformon fussanak. 1997 óta elkötelezett hívei vagyunk a Microsoft
technológiának; kapcsolatrendszerünk egészében több mint 10 évre tekint vissza.
Számos műszaki újításukat használjuk, saját teljes funkcionalitásunkkal és
kapcsolatainkkal kiegészítve. Nagyon örülünk a Gold Certified Partner státusz
elérésének, amellyel több piacra juttathatjuk el Microsoftra épülő megoldásainkat,
több felhasználót érhetünk el, és kínálatunk még nagyszerűbb lehetőségeket biztosíthat
a kis- és középvállalkozások számára."
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft-LG szabadalom-engedélyezési megállapodás
- A Mail2Web.com a Microsoft Partner Programban
- A Microsoft a régió legjobb munkahelye
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Dollármilliárdos Microsoft-Lenovo szoftverüzlet
- A Microsoft mégsem akarja megvenni a Yahoo-t
- A Vista a vártnál nagyobb Microsoft bevételt generál
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Közös Microsoft-Lenovo kutatólaboratórium Kínában
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.