Új üzleti kezdeményezés a Microsoft-tól
Szintén július elsejétől új Megoldás Értékesítői
Szerződést (Solution Provider Agreement - SPA) kínál fel a vállalat,
egyidejűleg világviszonylatban konszolidálja Regionális Üzemeltetési
Központjainak (Regional Operations Centers, ROC) hálózatát. Az MSPP keretében
új előnyök és konstrukciók válnak elérhetővé a partnerek számára, akik megfelelő
összeg ellenében, kellő mértékű technikai támogatáshoz, képzéshez és
konzultációs szolgáltatáshoz juthatnak annak érdekében, hogy megfelelhessenek
ügyfélkörük és vállalkozásuk sajátos követelményeinek. A júniusban bevezetendő
új Microsoft Üzleti Megoldási Kompetencia révén a vállalatok jelezhetik
potenciális ügyfeleiknek, hogy szakértői az ERP- és CRM-megoldásoknak. Az új
kompetencia - a partnerprogram egész keretrendszerének részeként - az előnyök
mellett újfajta szolgáltatási konstrukciót is biztosít.
A partner szükségleteitől és beruházásának
mértékétől függően az új szolgáltatási konstrukció a következő előnyöket
foglalja magában: nagy tapasztalatokkal rendelkező szakemberek által nyújtott
technikai támogatás, a Microsoft Üzleti Megoldások oktatóprogram, továbbá a
Consultant Resource Center használata, mely különböző eszközök, sablonok,
módszertani és gyakorlati útmutatók segítségével támogatja a Microsoft Üzleti
Megoldásainak értékesítését és bevezetését. A még nagyobb anyagi áldozatot
vállaló partnerek a Microsoft számukra kijelölt mérnökétől fognak további
támogatásban részesülni.
A Microsoft üzleti megoldásokat értékesítő
partnerek számára alapvető változás, hogy az új modell keretében a programokban
való részvétel, valamint a szolgáltatások és az előnyök külön lesznek választva
a viszonteladói szerződési feltételektől. Az új Microsoft Üzleti Megoldás SPA
szerződés az MSPP-n kívül is egységes feltételeket biztosít az egész világra
vonatkozóan. A partnerek eldönthetik, hogy a jelenlegi viszonteladói szerződés
feltételei szerint tevékenykednek-e tovább 2005 júliusáig, vagy megkötik a Megoldás
Értékesítői Szerződést, annak 2004. júliusi bevezetése alkalmával.
Az SPA szerződés többek között a következő
összetevőkből áll: A Microsoft Üzleti Megoldások olyan vállalatirányítási
szoftvereinek és szolgáltatásainak terjesztése, amelyek nem kaphatók mennyiségi
licencszerződés keretében, és amelyeket nem csak disztribútorok forgalmaznak;
egységes szerződési feltételek az ügyfelekkel való üzletkötésre; tartós és
kedvező árbevétel-szerzési lehetőségek; cím-odaítélési feltételek, amelyek
megalapozzák az ügyfelek igényeinek maximális kielégítését.
A Microsoft a partnerek munkájának megkönnyítése
érdekében összevonja, ezáltal hatékonyabbá teszi a Microsoft Üzleti
Megoldásokhoz üzleti tevékenységeire vonatkozó kapcsolattartásra szolgáló
szervezeti egységeit. Július 1-jei hatállyal a Microsoft három regionális
üzemeltetési központban (Regional Operation Center, ROC) vonja össze
disztribúciós tevékenységét. Az észak-amerikai és latin-amerikai partnerek
tevékenységét az egyesült államokbeli Fargo városában működő ROC támogatja, az
európai, közel-keleti és afrikai régiót a dublini ROC segíti, az ázsiai és
óceániai térség partneri tevékenysége a Szingapúrban kialakított ROC
hatáskörébe tartozik. A három ROC többek között a megrendelések kezelésével, a
termékek leszállításával és terjesztésével, illetve követeléskezeléssel és
-beszedéssel foglalkozik.
A Microsoft Üzleti Megoldásokat értékesítő
partnereknek 12 hónap áll rendelkezésükre, hogy átgondolják az új program
keretrendszerét és üzleti kezdeményezéseit, és csatlakozzanak azokhoz.
Kapcsolódó cikkek
- Az Accenture-t építi a Vodafone integrált vállalatirányítási rendszerét
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- EMC: új megoldások Microsoft SQL Serverhez
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.