Jelentősen nőtt a T-Online profitja
A Deutsche Telekom csoporthoz tartozó T-Online
üzemi eredménye (EBIDTA) 117,7 millió euró lett; bevételei 13 százalékkal 488,8
millió euróra nőttek. A T-Online bejelentette, hogy nagysebességű internetszolgáltatása
280 ezer új előfizetőt vonzott, így annak már összesen 2,44 millió előfizetője
van. A társaság a jelek szerint komoly eredményt ért el azzal, hogy a
szélessávú előfizetések negyedik negyedéves lassulása után megnövelte marketing
kiadásait. "Szélessávú offenzívánk meghozta az első eredményeket" - nyilatkozta
a T-Online vezérigazgatója, Thomas Holtrop.
A T-Online a múlt héten a vevők számának újfajta
számítási módját vezette be, hogy átláthatóbbá tegye felhasználói bázisának átláthatóságát.
Az újfajta osztályozás szerint a 13,4 millió ügyfél 38 százaléka nem fizet havi
előfizetési díjat, míg 30 százalékuk, mintegy 4,1 millió felhasználó az elmúlt
hónapban egyetlen alkalommal sem lépett fel az internetre.
A Reuters által megkérdezett elemzők 94,2 millió
euró EBITDA-eredményre számítottak, 505,4 millió euró bevételt, 63,6 millió
euró adózott eredményt vártak. A csoport adózott eredménye 79,3 millió euró
lett, de ebben az emelkedésben nagy szerepe volt a számviteli rendszer
megváltozásának.
A T-Online idén 14 százalékot vesztett
értékéből, mert jelentős volt az aggodalom a szélessávú internet előfizetések
számának növekedését illetően; az ágazati index eközben két százalékkal jutott
magasabbra. A papír árfolyama jelenleg 9,21 euró, 4,42 százalékkal magasabb a
tegnapinál; a részvény éves minimuma 6,94 euró, maximuma 11,95 euró volt;
történetéhez azonban hozzátartozik, hogy öt évvel ezelőtt 40 euró felett is
jegyezték.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.