Jelentősen nőtt a T-Online profitja
A Deutsche Telekom csoporthoz tartozó T-Online
üzemi eredménye (EBIDTA) 117,7 millió euró lett; bevételei 13 százalékkal 488,8
millió euróra nőttek. A T-Online bejelentette, hogy nagysebességű internetszolgáltatása
280 ezer új előfizetőt vonzott, így annak már összesen 2,44 millió előfizetője
van. A társaság a jelek szerint komoly eredményt ért el azzal, hogy a
szélessávú előfizetések negyedik negyedéves lassulása után megnövelte marketing
kiadásait. "Szélessávú offenzívánk meghozta az első eredményeket" - nyilatkozta
a T-Online vezérigazgatója, Thomas Holtrop.
A T-Online a múlt héten a vevők számának újfajta
számítási módját vezette be, hogy átláthatóbbá tegye felhasználói bázisának átláthatóságát.
Az újfajta osztályozás szerint a 13,4 millió ügyfél 38 százaléka nem fizet havi
előfizetési díjat, míg 30 százalékuk, mintegy 4,1 millió felhasználó az elmúlt
hónapban egyetlen alkalommal sem lépett fel az internetre.
A Reuters által megkérdezett elemzők 94,2 millió
euró EBITDA-eredményre számítottak, 505,4 millió euró bevételt, 63,6 millió
euró adózott eredményt vártak. A csoport adózott eredménye 79,3 millió euró
lett, de ebben az emelkedésben nagy szerepe volt a számviteli rendszer
megváltozásának.
A T-Online idén 14 százalékot vesztett
értékéből, mert jelentős volt az aggodalom a szélessávú internet előfizetések
számának növekedését illetően; az ágazati index eközben két százalékkal jutott
magasabbra. A papír árfolyama jelenleg 9,21 euró, 4,42 százalékkal magasabb a
tegnapinál; a részvény éves minimuma 6,94 euró, maximuma 11,95 euró volt;
történetéhez azonban hozzátartozik, hogy öt évvel ezelőtt 40 euró felett is
jegyezték.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- T-Online: PR-menedzseri kinevezés
- Multimédiaigazgatóként folytatja pályafutását a T-Online-nál Koltai Péter
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.