Európai uniós csomag az Infosys Vállalatirányítási Rendszerhez
Az Infosys modulárisan felépíthető, integrált vállalatirányítási programcsomag, amely vállalatok készletgazdálkodási, termék- és szolgáltatásértékesítési, logisztikai, pénzügyi/számviteli, eszközgazdálkodási, humánerőforrás-gazdálkodási és termelési szegmenseinek teljes körű lefedésére alkalmas. Az Infosys az információ elérésének, osztályozásának és elosztásának központi eszköze. Jelenleg 170 hazai közép- és nagyvállalat bízza a termékre gazdálkodásának sikerét. A moduláris felépítés lehetővé teszi, hogy Lego-szerűen épüljön fel a rendszer. Az Infosys 10 fő- és további 100 almodulból áll. A főbb modulok a vállalati gazdálkodás főbb területeit fedik le, míg az almodulok tartalmazzák az ágazat-, illetve szakmaspecifikus funkciókat. Az Infosys a korszerű technológiai alapoknak köszönhetően ezer fölötti munkaállomással rendelkező rendszereket is képes kiszolgálni. Ideális több telephellyel (hazai és külföldi) rendelkező vállalkozások számára. Az Infosys jelen van – többek között – az élelmiszeriparban, agrárvállalkozásokban, az építőiparban, a konfekcióiparban, a műanyagiparban, a vegyiparban, valamint jelentős referenciákkal rendelkezik a nagykereskedelemben, nyomdák és hűtőházak esetében.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Megatrend: új Infosys-változat a láthatáron
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az Infosys üzleti éve: 53 százalékkal nőtt a profit
- A rEVOLUTION építőipari megoldását vezette be a Narva cégcsoport
- Megatrend: 20 százalékkal nő a biztonsági piac
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.