Senorg - Unit szakmai nap
Új technológiák a hazai számítógépgyártónál
Szintén a 2004-es év újdonsága a Senorg termékválasztékában az LCD PC, amely egy speciális piaci szegmens - az ügyfélszolgálatokat, tele-centrumokat üzemeltető vállalatok - igényeire kínál megoldást. Az LCD PC az asztali számítógépek jelenlegi legmodernebb változata. Hatalmas előnye a kis helyigény, mivel a szokványos monitor és gépház szerepét egyetlen LCD képernyő veszi át, így gyakorlatilag egy folyadékkristályos képernyőbe és talapzatába építve működik a teljes számítógép. Ide csatlakoztatható minden szokásos kábel, itt van a hajlékonylemez meghajtó és a CD/DVD-ROM meghajtó is. Design-os kivitelének és kis méretének köszönhetően ügyfélszolgálatokra, vezetői irodákba, reprezentációt szolgáló helységekbe tökéletes. 15” és 17”-os méretben értékesítik az igényeknek megfelelő memória, processzor, merevlemez, stb. felszereltséggel.
Kránitz József a Microsoft termékek licencelésének jogtisztasági és gazdasági kérdéseit elemezte a résztvevőknek. Kiemelt szerepet kaptak előadásában a szoftvermenedzsment, a terméktámogatás, a teljes vállalati legalitás, a licence vállalati Cash-flow-ra gyakorolt hatása, az új technológia bevezetésének, valamint a tervezésnek a lehetőségei.
Az Office 2003 előző szériákhoz képest elért fejlődését elemezte Pozsony Balázs, az információ központú üzletvitel és társadalom tükrében. Természetesen mindazzal egyetemben, amit az információ alapú élet magával hozott, nevezetesen az információbiztonság, információáramlás és megőrzés fontosságát. A Microsoft a megoldást az információkezelés központosításában vélte megtalálni, és az Office 2003 programcsaládját e felismerésére alapozva alkotta meg. A technológiai újítás magját az XML technológia erőteljesebb integrálása képezi.
Az Intel alapú eszközök magas költséghatékonyságát, megbízhatóságát, a folyamatos képzést, információátadást hangsúlyozta Görög Péter, az Asbis Magyarország Kft. részéről. Kiemelte a gyors termékcsere garanciát, mely jelentős biztonságot jelent a Premier Providereknek, így a Senorgnak is.
A CRM nem csak egy informatikai termék, hanem üzleti filozófia és vállalatvezetési koncepció is egyben - hangoztatta Berényi Adrienn, a UNIT Kft. előadója a cég új Transparent CRM rendszerének ismertetésekor. A CRM az értékesítés, a marketing és az ügyfélszolgálat vevőközpontú üzleti folyamatainak automatizálása és kiterjesztése oly módon, hogy az a vevők elégedettségének és a vállalat ügyfélmegtartó képességének növeléséhez vezessen. A vállalatok árbevételének ugyanis 80%-a a meglévő partnerektől származik. Az új vevők megszerzésének költsége nagyjából ötszöröse a korábbi ügyfeleknek történő eladás költségének. Az ügyfelekkel történő, vagy az őket érintő eseményekre proaktívan reagálva több termék, szolgáltatás adható el, mintha csak várjuk az ügyfelek megrendeléseit - emelte ki Berényi.
A külkereskedelmi és készletgazdálkodási rendszer minden gazdálkodó szervezet hatékony segítőtársa a pontos és naprakész készletnyilvántartás, a leltár elkészítése, a tranzakciók követése, dokumentálása terén. Ezekre a folyamatokra fókuszál a UNIT új Businness Pro külkereskedelmi és készletgazdálkodási rendszere. A programcsomag több raktár elkülönített kezelésére alkalmas, és a bizományosi készletek nyilvántartására is jól használható - mondta el a bemutatón Berényi Adrienn.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.