T-Systems, Telcordia: együttműködés, Kelet-Európára koncentrálva
IT-megoldások telekommunikációs vállalkozások számára
forrás Prim Online, 2004. május 27. 13:06
A T-Systems és a Telcordia együttműködésben állapodtak meg, melynek fő
hangsúlya a közép-és kelet-európai piac. Az együttműködés magában
foglalja a közös értékesítést és az OSS-termékek integrálását is.
A Telcordia és a T-Systems közötti együttműködés a következőket tartalmazza:
DSL-rendelkezésre bocsátási folyamatok (DSL-Provisioning)
Automatizált DSL-Wholesale (ajánlat viszonteladóknak)
Hálózat számbavétele (Inventory) és aktiválása (Activation)
IP-hálózatok támogatása
ISCP- Prepaid és ISCPIN (intelligens hálózat)
„Quality-of-Service“-monitoring és -reporting
Prepaid-Service-iroda: professzionális szolgáltatások a számmenedzsment és portabilitás területén
Az OSS-rendszerek sokrétűen bevethető IT-megoldások: a hálózati tervezéstől kezdve a hálózatmenedzsmentig. Felhasználásuk kiterjed az ügyfél és a szolgáltató által választott hálózati funkciók adminisztrálására, dokumentálására és ellenőrzésére. Az OSS-rendszerek így például időben felismerik az esetleges zavarokat vagy szűk keresztmetszeteket és ezeket meghatározott szabályok szerint jelentik a vezérlő központnak. Mindezen kívül rendszeresen tájékoztatnak a hálózati infrastruktúra és a hálózati szolgáltatások állapotáról.
DSL-rendelkezésre bocsátási folyamatok (DSL-Provisioning)
Automatizált DSL-Wholesale (ajánlat viszonteladóknak)
Hálózat számbavétele (Inventory) és aktiválása (Activation)
IP-hálózatok támogatása
ISCP- Prepaid és ISCPIN (intelligens hálózat)
„Quality-of-Service“-monitoring és -reporting
Prepaid-Service-iroda: professzionális szolgáltatások a számmenedzsment és portabilitás területén
Az OSS-rendszerek sokrétűen bevethető IT-megoldások: a hálózati tervezéstől kezdve a hálózatmenedzsmentig. Felhasználásuk kiterjed az ügyfél és a szolgáltató által választott hálózati funkciók adminisztrálására, dokumentálására és ellenőrzésére. Az OSS-rendszerek így például időben felismerik az esetleges zavarokat vagy szűk keresztmetszeteket és ezeket meghatározott szabályok szerint jelentik a vezérlő központnak. Mindezen kívül rendszeresen tájékoztatnak a hálózati infrastruktúra és a hálózati szolgáltatások állapotáról.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet