A QAD elnökhelyettese és MFG/Pro konferencia Budapesten
A QAD és regionális partnerei több mint 10 éve szolgálják ki a régió a helyi és a multinacionális gyártóit többek között az autóipar, a fogyasztói termékek, elektronikai eszközök és az ipari szektorok (gépgyártás, vegyipar és műanyagipar) területén. Az MFG/Pro alkalmazása a vállalatok számára a készletezési, értékesítési, beszerzési, termelési, pénzügyi és kontrolling tevékenységük támogatását, a vállalati folyamatok valamint a különböző kereskedelmi partnerekkel folytatott tevékenységük összehangolását biztosítja. Mára több mint 300 gyárüzemben használják a QAD megoldásait Kelet-Közép Európában az üzleti műveletek automatizálására, illetve a partnerekkel folytatott problémamentes és hatékony együttműködésre.
Lodato szerint a QAD növekedésének hátterében a kelet-közép európai gazdaságba vetett bizalom áll. A jövőben még nagyobb, 50%-os fejlődést vár a régiónkban. Hozzátette: „a QAD MFG/PRro átfogó megoldást kínál Kelet-Közép Európa gyártással és kereskedelemmel foglalkozó cégei számára a gyártási és disztribúciós tevékenység automatizálására, a pénzügyek kezelésétől kezdve egészen az értékesítésig. Az olyan alkalmazásokkal, mint a QAD Supply Visualization, hatékonyabbá és rugalmasabbá tehetők a szállítói kapcsolatok.”
Visi Dezső, az Isys kereskedelmi igazgatója elmondta a ma 60 ügyféllel rendelkező MFG/Pro 6%-os részesedéssel bír a hazai ERP piacon. További cél: 2006-ig 50%-kal növelni az ügyfélszámot, és ezáltal a hazai feldolgozóipari piacon elérni a 20%-os részesedést.
Az idei MFG/Pro konferencia a bármely vállalati környezeten futtatható, új MFG/Pro EB2 internetes változat bemutatására fókuszált. A tájékoztatón az is elhangzott, hogy az autó-, élelmiszer- és műanyagiparra az Isys külön, ún. előre készített változatokat (MFG/Progresszív) dolgozott ki.
Kapcsolódó cikkek
- Eladja a Synergon a horvát leánycégét
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Sikeres Microsoft ERP-partner a rEVOLUTION
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.