Átláthatóbb vállalati működés IBM integrált információeléréssel

forrás Prim Online, 2004. július 6. 13:21
Az IBM komoly üzleti lehetőséget lát az integrációs piacban, amelynek éves forgalma a Dataquest előrejelzése szerint 2006-ra eléri a 10 milliárd dollárt. Az IBM új DB2 Information Integrator szoftvere segítségével a vállalatok azonnali betekintést nyerhetnek a szervezetük különböző szintjein, elszórtan található üzleti információkba, ami gyorsabbá és megalapozottabbá teszi üzleti döntéseiket.
Az IBM DB2 Information Integrator az adatok tényleges elhelyezkedésétől függetlenül egységes képet ad a vállalat számára a teljes információtömegről: a szoftver úgy biztosítja az adatok elérését, mintha azokat egyetlen központi helyszínen tárolnák, ezzel fokozza a működési hatékonyságot, javítja az ügyfelek és a szállítók kiszolgálásának színvonalát. Az új megoldással a vállalatok a korábbi idő tizedrésze alatt hozzájuthatnak az osztott adatforrásaikon indított lekérdezések eredményeihez, és csökkenthetik a manuális műveletek számát. A DB2 egyedülálló képessége, hogy szállítótól függetlenül képes hozzáférni a régi beszerzésű IT-rendszerekhez, így például az Oracle, a Microsoft és a Documentum szoftvereivel is olajozottan együtt tud működni.

Az új replikációs képességek a korábbinál kétszer gyorsabban és feleakkora költséggel tudják mozgatni az adatokat. A másodpercenként több mint 10000 sornyi adat replikálására képes megoldás több adatbázist átfogó adatszinkronizálással támogatja az üzletmenet-folytonosságot, a terhelésmegosztást és a referenciaadatok kezelését.

A keresés minden cég informatikai infrastruktúrájában alapvető fontosságú képesség. A feladatot nehezíti, hogy az adatok átlagosan 85 százalékát strukturálatlan formában tárolják. A DB2 Information Integrator csúcsminőségű, méretrugalmas és biztonságos keresőjével a felhasználó a másodperc törtrésze alatt hozzájuthat a kívánt céges tartalomhoz. A rendszer minimális adminisztrációt igényel, előintegrált elemzési jellemzője pedig mélyrehatóbb hangolás nélkül is pontossá teszi a keresést.

Egyre több vállalat indít kiterjedt integrációs projekteket költségei lefaragása, új növekedési lehetőségek feltárása és az igény szerinti üzleti működés megvalósítása érdekében. Ám gyakran előfordul, hogy az egyik projekt integrációs technológiáit másutt már nem lehet hasznosítani, így véget nem érő küzdelem indul az integrációs eszközök integrálására. Erre a problémára reagálva a DB2 Information Integrator úgy képes összekapcsolni a meglévő környezettel az adatokat és a folyamatokat, hogy az üzenetorientált köztesszoftverek (pl. a WebSphere MQ middleware) segítségével automatikusan publikálja a változásokat. HA például egy gyártóvállalatnál akár egyetlen változtatást is végrehajtanak az aktuális ártáblázatban, a meglévő üzenetküldő infrastruktúrát igénybe véve azonnal továbbíthatják a frissített árlistát az érintett értékesítők, kiskereskedők és webes csatornák felé.

Az IBM Adatkezelési Üzletága

Jelenleg a világ 425000 vállalatának több mint 60 millió DB2 felhasználója veszi igénybe az IBM DB2 univerzális adatbázisának szolgáltatásait. Az IBM integrált megoldásai - az adatkezelési szoftverek piacán egyedülálló módon - az adatbázisok kezelésén túl a segédprogramok futtatását, a tartalomkezelést, a vállalati adatok integrálását és az üzleti információk feldolgozását is támogatják.
Kulcsszavak: ügyvitel IBM

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01