A végtelen (Infinit) és a Prím
Az Infinit a napi hírektől a hírekből kirajzolódó folyamatokhoz vezeti el az olvasót, s ezzel segíti a Prím-online-t abban, hogy valóban az informatika információbázisává váljon. Ugyanakkor azokat, akiket ezek az elemzések vonzanak, elvezetheti ez az interfész egészen az ITTK és az Infinit Műhely Kutatási Jelentés című trendelemző tanulmányaihoz is, vagyis a nagyobb nyilvánosság segíti az ITTK-t abban, hogy a Forrester, a Jupiter, az Ovum és más kutatócégek által meghonosított, "report" vagy "survey" típusú anyagokhoz hasonló átfogó elemzések szélesebb körben eljussanak az informatika jövőjét befolyásoló gazdasági döntéshozókhoz.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar információs társadalom: jelentés az elmúlt egy évtizedről
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén - letölthető az ITTK összefoglaló jelentése
- Megújult az INFINIT
- Információs társadalom: a felzárkózáshoz állami forrás szükséges
- Magyarország: az "e" sokkal nagyobb szerepet játszik, mint a kormányzás
- Információs társadalom: 2006-ban több minden véget ért Magyarországon
- Kék Notesz: tavaly csak hárommillióan használták a világhálót
- Hiányzó társadalmi igény, mélyülő digitális megosztottság
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2005-ben
- A világ előrehaladása az információs társadalom terén 2004-ben
Káoszmentes ügyfélszolgálat az év végi roham idején
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
T-esport Bajnokság: Európa legjobbjai mérkőztek meg a hétvégi budapesti döntőn
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.