Japán üzletének romlása ellenére is jó negyedévet zárt a Vodafone
Az egy előfizetőre eső átlagos éves díjbevétel (ARPU) öt font-sterlinggel 314 fontra emelkedett Nagy-Britanniában, egy euróval 362 euróra Olaszországban, de 2330 jennel 78365 jenre esett Japánban, míg egy euróval 309 euróra emelkedett Európa legnagyobb nemzeti piacán, Németországban.
A Japánban elszenvedett visszaesés nem lepte meg a piaci elemzőket és nem is várnak javulást mindaddig, amíg a Vodafone be nem vezeti harmadik generációs szolgáltatásához megfelelő mennyiségben az alkalmas készülékeket. A bevétel csökkenése egyben az általában kevésbé jövedelmező feltöltő kártyás előfizetők arányának a gyarapodását is tükrözi.
A Vodafone saját bevallása szerint kilenc millió előfizetővel rendelkezik Vodafone Live multimédiás szolgáltatására. Az idén magas egyszámjegyű százalékos növekedési ütemet kíván elérni szerves növekedési ütemén belül a multimédiás előfizetők arányában.
Nagy-Britanniában nettó 132 ezerrel nőtt a Vodafone előfizetőinek a száma, ami így 14,2 milliót tesz ki, hét százalékkal többet mint a tavalyi első negyedévben. Díjbevétele 14 százalékkal emelkedett a tavalyihoz képest. Németországban 462 ezer előfizetővel gyarapodott az ügyfélbázis és így 25,5 millióra duzzadt. A díjbevétel hét százalékkal emelkedett éves bázison, holott a gyarapodás jórészt alacsony díjfizetési átlaggal rendelkező előfizetőkből állt össze. Olaszországban 205 ezerrel nőtt az előfizetők száma és 10 százalékkal a díjbevétel. Japánban ezzel szemben, ahol 77 ezerrel nőtt az előfizetői bázis, hat százalékkal alacsonyabb díjbevételre tett szert a Vodafone mint tavaly az első negyedévben.
Az idei év legnagyobb kihívása a Vodafone számára, hogy képes legyen bemutatni a piac számára képességét a Japánban elszenvedett visszaesés megállítására.
Kapcsolódó cikkek
- Vodafone: növekvő bevételek, csökkenő veszteség
- Budapesten lesz a Vodafone globális szolgáltató központja
- 200 millió Vodafone ügyfél világszerte
- A Vodafone továbbra is veszteséges
- A Vodafone eladná a Swisscomban való részesedését
- Növelte ügyfélszámát a Vodafone, de a részvényesek elégedetlenek
- Vodafone: 15 milliárd font veszteség és leminősítés
- Nagyszabású elbocsátások brit távközlési szolgáltatóknál
- Vodafone: minden idők legnagyobb brit vállalati vesztesége
- A Vodafone 48 milliárd dollárért eladná cégrészét a Verizonnak
Galaxy AI: Mesterséges intelligencia a csuklódon és a füledben
A Samsung legújabb okoseszközeiben kulcsfontosságú szerepet tulajdonít a mesterséges intelligenciának (AI). A Galaxy AI egy olyan, a mindennapokat támogató intelligens technológia, amely a felhasználói igényekhez alkalmazkodik, egyaránt a fitnesz, az egészségmegőrzés és a kommunikáció területén. Az új Galaxy Watch7 és Watch Ultra okosórák, valamint a Galaxy Buds3 és Buds3 Pro fülhallgatók a vállalat első olyan viselhető eszközei, amelyeken a Galaxy AI átfogóbb, személyre szabottabb élményt nyújthat. A mesterséges intelligencia a korábbi funkciókat még színvonalasabbá teszi, miközben számos új szolgáltatást is kínál.
A HONOR Magic V3 elsőként kapja meg az AI-alapú MagicOS 9.0 frissítést
A HONOR bejelentette a MagicOS 9.0 hivatalos frissítési ütemtervét. A MagicOS 9.0 hivatalos verziója* először a HONOR Magic V3 készüléken lesz elérhető Európában decembertől. Az iparág első, minden szituációhoz személyre szabott AI operációs rendszereként a felhasználói élmény sokkal jobb lesz, beleértve a továbbfejlesztett AI funkciókat, az optimalizált ember-gép interakciót és még több személyes AI élményt.
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.