"Designed for life": A Siemens mobile új márkastratégiát vezet be

forrás Prim Online, 2004. július 28. 10:45
"Designed for life" címmel a Siemens mobile új márkastratégiát hirdetett meg. Az új stratégia középpontjában a márka klasszikus értékei, azaz a különlegesen jó minőség, az ötletes technika és a kiemelkedő színvonalú design állnak. Ezek az értékeket jelennek meg az időtlenséget és letisztultságot sugárzó vizuális elemek használatában is. Mindezek célja, hogy a Siemens mobile tovább erősítse a világ vezető mobilgyártói között elfoglalt helyét.
Napjainkban rengeteg mobiltelefon közül választhatnak a vásárlók, ezért a versenytársaktól való megkülönböztethetőség kulcsfontosságú a gyártók számára. Ezt célozza meg az újonnan bevezetett „Designed for life” stratégia, amely a Siemens telefonok kiemelkedő minőségét, az innovatív formatervezést és a ötletes technikai megoldásokat állítja a középpontba.

A felmérések szerint a vásárlók évek óta a Siemens mobiltelefonjait tartják a legmegbízhatóbbnak. Ezt bizonyítja az is, hogy a tekintélyes német Telekom Handel című lap olvasói három éve folyamatosan a Siemens telefonjait szavazták meg a legmegbízhatóbbnak, emellett 2003-ban a Connect című lap olvasói között is a Siemens volt az első helyezett a minőség és megbízhatóság kategóriákban.

A design szintén kulcsszerepet tölt be a Siemens termékfejlesztésében. A felmérések szerint a Siemens vásárlók 52 százaléka azért választotta ezt a telefont, mert tetszik nekik a készülék kialakítása. A Siemens mobiltelefonok kialakításán hat ország negyven formatervezője dolgozik, s munkájuk sikerét a cég készülékei által elnyert formatervezési díjak is kiválóan bizonyítják.

A Siemens az úttörő technikai megoldásokban is az élen jár. A cég volt az első gyártó, amely bevezette az elcsúsztatható előlapos megoldást SL10 nevű telefonjával 1997-ben. Hasonló szisztéma alapján működik a nagy sikerű SL55 ékszertelefon, és ezt a hagyomány folytatja a júniusban bemutatott új SL65 is, amely szeptemberben kerül a magyar piacra. A Siemens által folytatott innovációs program lehetővé teszi a cég fejlesztői számára, hogy új, kreatív megoldásokat kísérletezzenek és próbáljanak ki. Ilyen például a 2004-es CeBIT-en is bemutatott PenPhone vagy a virtuális billentyűzet. A Siemens mobile a világ negyedik legjelentősebb mobiltelefon-gyártója, 2003-ban 8,4 százalékos piaci részesedést ért el.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01