Lefelé módosít Lengyelország vezető távközlési cége
MTI Sajtóadatbank, 2004. augusztus 2. 09:10
Elemzők számítottak erre, miután a cég első félévi működési eredménye elmaradt a várttól.
A TPSA korábbi közlése szerint adózott eredménye több, mint kétszeresére nőtt az idei év második negyedében, az üzemi eredmény azonban kisebb lett a vártnál.
Kedden a TPSA azt közölte: bevétele az első félévben 1,5 százalékkal 9,2 milliárd zlotyra nőtt, elmaradva az egész évre tervezett 3-5 százalékos növekedéstől.
Az adózott eredmény 550 millió zloty volt a második negyedben, elemzők 493 milliót vártak. A TPSA módosította tavalyi adózott eredményét 243 millió zlotyra 314 millióról.
Az EBITDA 1,939 milliárd zloty volt, míg elemzők 1,991 milliárdra számítottak, az üzemi eredmény 843 millió zlotyt tett ki a várt 961 millióval szemben.
A TPSA korábbi közlése szerint adózott eredménye több, mint kétszeresére nőtt az idei év második negyedében, az üzemi eredmény azonban kisebb lett a vártnál.
Kedden a TPSA azt közölte: bevétele az első félévben 1,5 százalékkal 9,2 milliárd zlotyra nőtt, elmaradva az egész évre tervezett 3-5 százalékos növekedéstől.
Az adózott eredmény 550 millió zloty volt a második negyedben, elemzők 493 milliót vártak. A TPSA módosította tavalyi adózott eredményét 243 millió zlotyra 314 millióról.
Az EBITDA 1,939 milliárd zloty volt, míg elemzők 1,991 milliárdra számítottak, az üzemi eredmény 843 millió zlotyt tett ki a várt 961 millióval szemben.
Kulcsszavak: TPSA
Kapcsolódó cikkek
- A "lengyel Matáv"-ot a mobilüzlet tartja felszínen
- A vártnál nagyobb mértékben nőtt a lengyel TPSA forgalma az első negyedévben
- A Telekomunikacja Polska tavalyi éve: 1,7 százalékkal nőtt a profit
- 2,5 millió eurós versenyjogi bírság a TPSA-nak
- A Fitch megerősíti a TPSA-t
- A Moody's felértékelte a TPSA-t
- TPSA: kivásárolja a France Telecom 34 százalékos részesedését a PTK Centertelből
- Sztrájkkal fenyegetnek a dolgozók a TPSA-nál a leépítések miatt
- France Télécom-ajánlat a lengyel TPSA távközlési cég megmaradt állami hányadára
- A Cesky és a Matáv fej-fej mellett, a TPSA lemaradva
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az ABB az elektrifikációra és automatizálásra összpontosít a márka újrapozicionálásával
Az ABB bemutatja új márkapozicionálását: “We help industries outrun – leaner and cleaner” („Segítünk az iparágaknak, hogy túlszárnyalják korábbi eredményeiket – gazdaságosabban és tisztábban működve”), ezzel megerősítve a vállalat fejlődésének következő fázisát, mint az elektrifikáció és automatizálás vezetője a sikeres átalakulási időszak után. Az új szlogen azt fejezi ki, amiről az ABB ismert szeretne lenni ügyfelei körében.
2024. november 5. 13:27