Számalk: komplex szolgáltatási csomag kis- és középvállalatoknak
A cég abból indult ki, hogy egy vállalat versenyképességének és sikerességének megőrzéséhez elengedhetetlen, hogy üzleti folyamatait egy korszerű, megbízható integrált informatikai rendszerrel támogassa. Ezáltal elérhető, hogy a vállalat működése, gyorsabb, pontosabb és hatékonyabb legyen, amit az üzleti partnerek is érzékelnek és értékelnek.
A Navision az egyik legkorszerűbb széles körű funkcionalitással rendelkező integrált vállalatirányítási rendszer (ERP) a magyar informatikai piacon, mely szokatlanul rugalmas módon igazítható az egyedi felhasználói igényekhez és kitűnően integrálható más ügyviteli, irodai rendszerekkel. Az MBS NAVISION rendszer szerény hardverigénye, gyors bevezethetősége és kedvező ár/teljesítmény mutatói miatt elsősorban a kis- és középvállalatok számára ideális megoldás. Tipikus bevezetési idő a Navision esetén 2-6 hónap között van, attól függően, hogy mely területekre terjed ki a megvalósítani tervezett megoldás.
Kapcsolódó cikkek
- Az Oracle kiemelt oktatási partnere lett a Számalk
- Számalk-SZÁMOK: 35 éve az informatikai oktatásban
- Díjazott távoktatási program - elegendő a vizsgákra bejárni
- Számalk Kereskedőház: Disztributor.hu Kereskedelmi Rt. néven működik tovább
- Informatikával bővítette ki nevét a Számalk Oktatási Rt.
- Atigris: sikeres ISO-audit
- A Számalk a cég közgyűlése elé terjeszti nevének megváltoztatását
- SZAK-könyvek az üzemeltetőknek
- Tigrist fogadott örökbe az Atigris
- A Számalk lett az IBM RSS termékek magyarországi disztribútora
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.