Kevesen tolerálják az internetes hirdetéseket
A felmérés alapján az internetezők majdnem háromnegyede legalább középiskolai érettségivel rendelkező 19-49 év közötti férfi. A legtöbben legalább 3 éve használják az internetet, többségük napi rendszerességgel. A legjellemzőbb, hogy otthon interneteznek, ahol elsősorban böngészésre, információgyűjtésre, valamint kapcsolattartásra használják a világhálót.
Az ügyfelek a magyar nyelvű internetes tartalmakat közepesnek, a világhálón található honlapok számát megfelelőnek ítélték. A megkérdezettek a távközlési liberalizáció kapcsán elsősorban a verseny erősödését, valamint az internetezés költségeinek a csökkenését várják.
A felmérés szerint az internetezők többsége fontosnak tartja a kormányzatnak azt a törekvését, hogy minél több otthonban legyen internet. A megkérdezettek ezt azért tartják fontosnak, mert az internet révén széleskörű és nagymennyiségű információt érhetnek el, könnyebb a kapcsolattartás, az online ügyintézés, illetve a világháló a tanulásban és munkavégzésben is segít.
Kapcsolódó cikkek
- Supernova 2007 konferencia: az internet és a fekete lyuk
- A Káoszból kivezető út - a reklám- és médiapiac jövője
- A vártnál gyorsabban nő az online reklámpiac
- Az elektronikus reklámpiac mérete 2006-ban 73 milliárd forint volt
- Új piacra léphet az internet a tárhelyek eladásával
- A YouTube és a Wikipedia is bekerült 2006 legnevesebb márkái közé
- Megöli a tévét az online video?
- A politikusok még nem ébredtek rá az internet jelentőségére
- 38%-kal több internetes reklám Amerikában
- Az internetszolgáltatás semlegességének törvényi biztosítását szorgalmazzák
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Már most nézőrekordot állított fel a Hogyan tudnék élni nélküled?
Még messze a december 12-ei premier, de az érdeklődés folyamatosan nő az év lejobban várt magyar filmjének ígérkező Hogyan tudnék élni nélküled? iránt. A Demjén Ferenc slágereire felfűzött zenés romantikus vígjáték első előzetese egy hónap alatt elérte az 1 millió megtekintést, ami azért kiemelkedő, mert ezt eddig idén sem hazai, sem külföldi film nem tudta utána csinálni. Sőt erre az eredményre az elmúlt évtizedben egyetlen magyar film sem volt képes.
Utazási konferencia az Angyalok városában
Egy új tévé színt visz a mindennapokba
Ma már nemcsak azért vásárolunk televíziót, mert a sugárzott műsorokat szeretnénk nézni, hanem mert a forradalmian új készülékek számtalan lenyűgöző funkcióval lettek ellátva. Hozzájárulnak ahhoz, hogy magasabb szintre emeljük a tévézés élményét.
A múlt feltárása, a jövő segítségével!
Kevés izgalmasabb terület létezik a régészetnél. Vajon mi rejtőzik a régi idők, épületek falai mögött? Felfedezések, meglepetések sokasága, amire nem igazán lehet felkészülni. Egy ilyen terepmunkát azonban nem lehet csak úgy, ásóval elvégezni, és még Indiana Jonesnak is óriási segítség egy-egy digitális, innovatív, 21. századi eszköz!
Megéri-e az elektromos autózás?
Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.