IBM: keresett üzleti információ egy másodpercen belül
A szoftver ezen túlmenően arra is képes, hogy a különböző adatforrások között valós időben szinkronizálja az információt, és másodpercenként több mint 15 000 tranzakció replikálására képes. Ez nagy segítség például egy internetes kereskedőcégnek, mert lehetővé teszi, hogy az adatokat a különböző helyszínek között szinkronizálva napi 24 órán keresztül működésben tartsa az ügyfélportálokat. A vállalatok egyre nagyobb erőkkel keresik a módját, hogyan szerezhetnének valós idejű betekintést azokba üzleti információkba, amelyekre építeni lehet a vállalat működésének átalakításában. Ennek során három korlátba üköznek: az egyik az információ puszta tömege. A másik az információ típusainak különbözősége és az a tény, hogy a tárolás számos, különböző gyártótól származó adattárban történik. A harmadik akadály, hogy mindezekre az információkra valós időben lenne szükség. Óriási feladat mindezt hozzáférhetővé tenni - és hasznosítani is. Egyes elemzők szerint ma a cégek éves informatikai büdzséjének 40 százaléka az integrációra megy el.
A DB2 Information Integrator az egyetlen szoftver, amely az itt felsorolt nehézségeket veszi célba: a vállalat információs eszközeit egyetlen nézetbe foglalva jeleníti meg, mégpedig az információ eredeti helyéről való elmozdítása nélkül, és ügyfeleitől sem kell megkövetelnie a cégnek, hogy cseréljék más technikára saját információ-forrásaikat.
Egy példa: az alkalmazottak folyamatosan látják mindazokat a tartalomforrásokat - addigi megrendeléseket, e-mail levelezést, webes katalógusokat, faxon elküldött szerződéseket -, melyek segítségével 360-fokos profilt állíthatnak össze az általuk kezelt ügyfelekről. Mindezt kevesebb mint egy másodperc alatt! Manuális módszerekkel órákig, vagy akár napokig is eltartana ez a munka.
Nem véletlen, hogy olyan szervezetek, mint Kína elsőszámú biztosítótársasága, a Taikang Life a DB2 Information Integratort választotta a csoportos kötvények, az egyéni kötvények és a pénzügyi adatbázisok összevont, teljes körű áttekintését nyújtó rendszer létrehozásához. Ennek eredményeként a társaság 90 százalékkal tudta csökkenteni a jelentések készítésére fordított munkaórák számát, a vezetők pedig naprakész áttekintést kapnak mobiltelefonon a vállalat teljesítményéről.
Kapcsolódó cikkek
- "Reflexekkel" bíró autókon dolgozik az IBM
- A távközlési és pénzügyi szektorra fókuszál hazánkban a Teradata
- Nyomtatórendszerekre szakosodott az IBM és a Ricoh közös vállalata
- IBM: SOA témájú nemzetközi konferencia Budapesten
- IBM pengeszerverek kisvállalkozásoknak
- Az IBM és a HP uralja a szerverpiacot
- IBM, Samsung, Chartered, Freescale, Infineon együttműködés a csipfejlesztésben
- Elegendő sávszélesség a teljes iTunes katalógus letöltéséhez 60 másodperc alatt
- Jönnek a 65nm-es nagy teljesítményű szerver CPU-k
- Következő generációs IBM Unix szerverek kedden
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.