Szerződés-módosítás interneten a Generalinál
Ezentúl nincs szükség személyes ügyintézésre
forrás Prim Online, 2004. október 5. 18:45
A Generali-Providencia Biztosítónál két éve bevezetett
szerződés-megtekintő rendszeren keresztül október 4-től további
funkciók is elérhetők. Eddig a biztosító ügyfelei interneten
tájékozódhattak díjfizetéseik aktuális állásáról, illetve egyéb
szerződési adataikról, tegnap óta változtatási szándékukat is
kezdeményezhetik a Generali honlapján keresztül.
Ha valaki új helyre, lakásba költözik, rendkívül körülményes procedúra elé néz, amíg valamennyi, vele szerződésben lévő szolgáltatónál bejelenti adatainak megváltozását. A Generali-Providencia Biztosító ügyfeleinek október 4-től ilyen és hasonló esetekben ezentúl már nem kell a kirendeltségek nyitvatartásához igazodnia, hiszen interneten néhány pillanat alatt elvégezhetik biztosítási szerződéseik adatmódosítását. A „Generali Szerződéseim” elnevezésű, kibővített funkciójú online szerződéskezelő rendszer a szerződés-megtekintés mellett szerződés-módosításra, illetve adatváltozás-bejelentési kötelezettség megtételére is lehetőséget biztosít.
A Generali ügyfelei már 2002 óta - az online szerződéskezelési rendszer segítségével -tájékozódhattak szerződésük díjának rendezettségéről, a biztosítóhoz beérkezett utolsó díjrészletről, a következő befizetés időpontjáról, a biztosítási összegekről és kockázatokról, illetve a már lezárult kárrendezési ügyekről. A „Generali Szerződéseim” rendszer használói a továbbiakban rögzíthetik új adataikat (nevet, új lakcímet, levelezési címet, adószámot, bankszámlaszámot, elérhetőséget), módosíthatják a díjfizetés ütemét és módját, valamint szerződésüket új kiegészítő biztosításokkal tehetik teljesebbé.
A kért módosítások végrehajtásáról, illetve a módosítások állapotáról a Generali e-mailben küld értesítést, ugyanakkor a módosítási igény feldolgozási folyamata az interneten keresztül is követhető.
A Generali ügyfelei a kibővült szerződéskezelő rendszer használatára a <https://www.generali.hu/szerzodeseim> oldalon biztosítási kötvényszámuk megadásával regisztrálhatnak. A szolgáltatásokhoz a regisztráció során megadott jelszavuk és a regisztrációs levélben postán kiküldött felhasználói azonosító illetve regisztrációs szám megadása után férhetnek hozzá.
A Generali ügyfelei már 2002 óta - az online szerződéskezelési rendszer segítségével -tájékozódhattak szerződésük díjának rendezettségéről, a biztosítóhoz beérkezett utolsó díjrészletről, a következő befizetés időpontjáról, a biztosítási összegekről és kockázatokról, illetve a már lezárult kárrendezési ügyekről. A „Generali Szerződéseim” rendszer használói a továbbiakban rögzíthetik új adataikat (nevet, új lakcímet, levelezési címet, adószámot, bankszámlaszámot, elérhetőséget), módosíthatják a díjfizetés ütemét és módját, valamint szerződésüket új kiegészítő biztosításokkal tehetik teljesebbé.
A kért módosítások végrehajtásáról, illetve a módosítások állapotáról a Generali e-mailben küld értesítést, ugyanakkor a módosítási igény feldolgozási folyamata az interneten keresztül is követhető.
A Generali ügyfelei a kibővült szerződéskezelő rendszer használatára a <https://www.generali.hu/szerzodeseim> oldalon biztosítási kötvényszámuk megadásával regisztrálhatnak. A szolgáltatásokhoz a regisztráció során megadott jelszavuk és a regisztrációs levélben postán kiküldött felhasználói azonosító illetve regisztrációs szám megadása után férhetnek hozzá.
Kapcsolódó cikkek
- Kínában is szolgáltathat tartalmat a Google
- Google: A Blogger elérhető már magyarul is!
- Dinamikusan emelkedik az internetbanki ügyfelek száma
- 400 ezer dollár bírság eBay-csalásért
- Premierfilmek kölcsönzését tervezi az Apple az iTunes-on
- Elindult a T-Mobile Kapcsolat koncert honlapja
- Elindult az online jegyértékesítés a Hegyalja fesztiválra
- Két gigabyte-nyi postafiók minden T-Online netelőfizetőnek
- Új web2 szolgáltatás: Közösségi térkép
- Új internetes hírportál indult Békésben