Növelte notebook-eladásait az Albacomp
MTI Sajtóadatbank, 2004. október 18. 10:15
Az Albacomp Rt. az első kilenc hónap alatt 1 milliárd forint értékben
4.500 notebookot adott el, szemben az egy évvel korábbi 3.600-zal -
közölte Deme Csaba, a társaság kereskedelmi és marketing
vezérigazgató-helyettese. A társaság tervei szerint az idén 10
százalékos részesedést ért el a hordozható számítógépek piacán, ahol az
előrejelzések szerint összesen mintegy 82 ezer ilyen gépet adnak el.
Piaci adatok szerint a notebook-piac folyamatosan bővül Magyarországon: míg 2002-ben 38 ezer hordozható számítógépet értékesítettek, addig az elmúlt évben már több mint 63 ezret. Az Albacomp tavaly a 6. helyen állt a hordozható gépeket értékesítő cégek sorrendjében, ha azonban az idei tervei valóra válnak, feljön a 4. helyre. A társaságnak 2003-ban 5,2 százalékos volt e szegmensben a piaci részesedése, s 650 millió forint értékben adott el hordozható számítógépeket.
Az Albacomp Rt. 300 millió forint adózott eredményt ért el tavaly, szemben az előző évi 440 millió forinttal, míg árbevétele 13,1 milliárd forintra nőtt a 2002. évi 12,2 milliárd forintról. A társaság 2004-ben 10 százalék körüli forgalombővülést tervez, és növelni akarja profitját is.
Az Albacomp Rt. 300 millió forint adózott eredményt ért el tavaly, szemben az előző évi 440 millió forinttal, míg árbevétele 13,1 milliárd forintra nőtt a 2002. évi 12,2 milliárd forintról. A társaság 2004-ben 10 százalék körüli forgalombővülést tervez, és növelni akarja profitját is.
Kapcsolódó cikkek
- Getac notebook és tablet PC forgalmazó lett az Albacomp
- Albacomp: jelentős sikerek az új stratégiájával
- Az Apple-t választotta a Sun Microsystems
- Albacomp gépek magyar nyelvű Windows Vistával
- A laptopoknál is az élre tört a HP
- Humansoft: a dél-dunántúli régió egészségügyi informatikai projektjéről
- Albacomp: Esztergomban e-InfoPontok épülnek
- Új kereskedelmi és marketing igazgató az Albacompnál
- Albacomp: 18,5 milliárdos idei cél
- Sikeres a Lenovo Magyarországon