A CA a kis- és középvállalatai piacra koncentrál az EMEA térségben
4 millió dolláros CA kampány a kis és középvállalatok megnyerésére
A KKV-szegmensre irányuló fokozott figyelmet jelzi az a mintegy 4 millió dolláros (3,5 millió eurós) egész Európára kiterjedő marketing- és reklámkampány azzal az üzenettel, hogy a CA átfogó védelmet képes nyújtani az IT környezetek számára, így a felszabaduló erőforrásokat saját alaptevékenységükre fordíthatják a cégek.
Új interaktív ügyfélszolgálati központ a kis és középvállalkozások számára
A CA hosszú távú KKV-stratégiájának szellemében 20 millió dolláros (16,5 millió euró) beruházással egy új interaktív ügyfélszolgálati központ (CIC) készült el Barcelónában; a hivatalos megnyitóra október végén kerül sor. A CIC központban dolgozó több mint száz, több nyelven beszélő alkalmazott feladata az új KKV ügyfelek támogatása, valamint a bevételt hozó lehetőségek proaktív kiaknázása a CA kereskedelmi partnerein keresztül. Mindezek mellett nemsokára a CIC-csoport végzi a magas szintű technikai támogatás megszervezését is, fejlett IT infrastruktúra és tapasztalt szoftverfejlesztők bevonásával. A Barcelonában tevékenykedő csoport munkáját egészíti ki a CA Egyesült Királyságban, Datchet-ben működő interaktív ügyfélközpontja, ahol egy harminc fős gárda áll az Egyesült Királyság és Írország kis- és közepes vállalatainak rendelkezésére.
Annak érdekében, hogy a viszonteladók közvetlenül hozzáférhessenek ezekhez az értékesítési csatornákhoz, a CA létrehozott egy célorientált, integrált disztribúciós rendszert is, amely mind a CIC központ, mind a partnerek számára elérhető. Ezzel párhuzamosan a CA egy olyan globális, jelentős erőforrásokkal rendelkező szoftverfejlesztő csoport megalapításán dolgozik, amely az EMEA térségében lévő országokat megcélozva támogatja a CA termékek továbbfejlesztését a KKV-szektor speciális igényeinek megfelelően.
A CA a régióban a három pilléren nyugvó növekedési stratégia megvalósításával 1 milliárd dollár éves bevétellel kalkulál, ez pedig a CA általános általános bővüléséhez képest gyorsabb ütemű növekedést jelent. A CA a KKV-szektoron túlmenően a jelenleginél komolyabb piaci előretörést is tervez egyes feltörekvő piacokon, így például a Közel-Keleten és Közép-Kelet-Európában. Mindezek mellett az eredeti eszközgyártókkal (OEMs) való fokozott együttműködés is a tervek között szerepel.
Kapcsolódó cikkek
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
Pályaorientációs nap volt a Széchenyi-egyetemen
Pályaorientációs nap keretében érkeztek általános iskolások a győri Széchenyi István Egyetemre, ahol laborlátogatásokon, előadásokon, kreatív foglalkozásokon, sőt kínai nyelvórán is részt vehettek. A jelentős érdeklődés miatt az intézmény komplex szolgáltatáscsomagot állított össze, amelyre iskolai csoportok jelentkezhetnek, akár egy osztálykirándulás tartalmas programjaként.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Ezt tudja az OMODA autók gyártója, a Chery Group új akkumulátor-technológiája
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
A TIME magazin 2024 egyik legjobb találmányának tartja a HONOR Magic V3-at
A HONOR Magic V3 felkerült a TIME 2024 legjobb találmányait tartalmazó éves listájára, amely a legkülönlegesebb, az életünket megváltoztató innovációkat mutatja be számos területen, többek között az egészségügy, az AI és a zöld energia terén.
Felmérés: a hollandiai szervezetek negyede nincs felkészülve kibertámadásra
Hollandiában a közepes és nagyvállalatok negyede nincs felkészülve egy esetleges kibertámadásra – jelentette hétfőn az NLTimes című holland hírportál a KPN holland távközlési vállalat megrendelésére készült felmérésre hivatkozva, amelyben kiemelik az egészségügyi szektor veszélyeztetettségét is.