A CA a kis- és középvállalatai piacra koncentrál az EMEA térségben
4 millió dolláros CA kampány a kis és középvállalatok megnyerésére
A KKV-szegmensre irányuló fokozott figyelmet jelzi az a mintegy 4 millió dolláros (3,5 millió eurós) egész Európára kiterjedő marketing- és reklámkampány azzal az üzenettel, hogy a CA átfogó védelmet képes nyújtani az IT környezetek számára, így a felszabaduló erőforrásokat saját alaptevékenységükre fordíthatják a cégek.
Új interaktív ügyfélszolgálati központ a kis és középvállalkozások számára
A CA hosszú távú KKV-stratégiájának szellemében 20 millió dolláros (16,5 millió euró) beruházással egy új interaktív ügyfélszolgálati központ (CIC) készült el Barcelónában; a hivatalos megnyitóra október végén kerül sor. A CIC központban dolgozó több mint száz, több nyelven beszélő alkalmazott feladata az új KKV ügyfelek támogatása, valamint a bevételt hozó lehetőségek proaktív kiaknázása a CA kereskedelmi partnerein keresztül. Mindezek mellett nemsokára a CIC-csoport végzi a magas szintű technikai támogatás megszervezését is, fejlett IT infrastruktúra és tapasztalt szoftverfejlesztők bevonásával. A Barcelonában tevékenykedő csoport munkáját egészíti ki a CA Egyesült Királyságban, Datchet-ben működő interaktív ügyfélközpontja, ahol egy harminc fős gárda áll az Egyesült Királyság és Írország kis- és közepes vállalatainak rendelkezésére.
Annak érdekében, hogy a viszonteladók közvetlenül hozzáférhessenek ezekhez az értékesítési csatornákhoz, a CA létrehozott egy célorientált, integrált disztribúciós rendszert is, amely mind a CIC központ, mind a partnerek számára elérhető. Ezzel párhuzamosan a CA egy olyan globális, jelentős erőforrásokkal rendelkező szoftverfejlesztő csoport megalapításán dolgozik, amely az EMEA térségében lévő országokat megcélozva támogatja a CA termékek továbbfejlesztését a KKV-szektor speciális igényeinek megfelelően.
A CA a régióban a három pilléren nyugvó növekedési stratégia megvalósításával 1 milliárd dollár éves bevétellel kalkulál, ez pedig a CA általános általános bővüléséhez képest gyorsabb ütemű növekedést jelent. A CA a KKV-szektoron túlmenően a jelenleginél komolyabb piaci előretörést is tervez egyes feltörekvő piacokon, így például a Közel-Keleten és Közép-Kelet-Európában. Mindezek mellett az eredeti eszközgyártókkal (OEMs) való fokozott együttműködés is a tervek között szerepel.
Kapcsolódó cikkek
- A Google nem használhatja a Gmail nevet Németországban
- Magyar Telekom: integrált ügyfélszolgálati központ Szegeden
- Perből szövetség: SanDisk-Ritek
- Megalakult a D-Link ( Magyarország) Kft.
- Átláthatóságot, jobb kommunikációt ígér a Siemens új vezére
- A Synergon nyerte az MFB üzemeltetéstámogatási pályázatát
- Microsoft Dynamics: minden napra egy új ügyfél
- XAPT: magyar vállalatirányítási siker az USA-ban
- Telekommunikációs cégegyesülések segíthetik a Wall Streetet
- Csökkent a Magyar Telekom saját részvényeinek száma
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
MyPhoneExplorer 2.2.0
Android mobiltelefonokhoz alkalmazható szinkronizáló program. Telefonkönyv, SMS, híváslista, naptár, üzenetek és hasonló feladatok ellátására szolgáló kitűnő alkalmazás, ami Outlook Express és Thunderbird címjegyzék támogatással is rendelkezik.
Battery Monitor 10.4
A kis alkalmazás számos hasznos információt szolgáltat az akkumulátorunk aktuális állapotáról. Többek között hangjelzéssel figyelmeztet, ha a töltési szint kritikusra csökken, vagy ha elérte a maximális szintet.