Költséghatékony támogatás kritikus üzleti folyamatokhoz
A CA vállalása szerint biztosítja saját BrightStor és eTrust szoftverének együttműködését a NetApp vállalati szintű adattárolási rendszereivel. A két cég úgy kínál további lehetőségeket a működési hatékonyság további növelése érdekében, hogy közben a felhasználó tulajdonlási költségei csökkenhetnek.
A két vállalat együttműködése nem új keletű: a CA és a NepApp korábban a BrightStor ARCserve Backup, a BrightStor Storage Resource Manager és az eTrust Antivirus szoftverek Network Appliance technológiába történő integrálását végezte együtt.
"A Network Appliance olyan, nagy kapacitású és skálázható vállalati adattárolási megoldásokat kínál az ügyfelek részére, amelyek stabil infrastruktúrában oldják meg a kritikus üzleti adatok tárolását" - mondta Anders Lofgren, a CA BrightStor ügyekért felelős elnökhelyettese. “A Network Appliance-alapú adattárolási rendszerek és a CA intelligens adattárolási és biztonságkezelő megoldások egyesítése lehetővé teszi a felhasználók számára az adattárolással kapcsolatos tulajdonlási költségek alacsonyan tartását, miközben változatlan marad az adatok integritása és elérhetősége."
A két vállalat közös megoldásokkal kívánja fokozni az adatvédelem és az adattárolás hatékonyságát, illetve támogatást nyújtani az integrált adaptáció/archiválás és a tárolási biztonság kérdéseiben.
Adatvédelem - A CA és a NetApp tervei szerint a kategória élvonalát képviselő NetApp SnapVault adatvédelmi technológiát fogják beépíteni a BrightStor ARCserve Backup rendszerbe. Ezáltal lehetségessé válik majd, hogy a BrightStor gördülékenyen kezelje a NetApp adatvédelmi rendszert, a saját keretein belül. Így jelentősen egyszerűsödik a biztonsági adatmentési feladatok végrehajtása a bonyolult vállalati környezetekben, emellett gyorsul az adatvisszanyerés az esetleges váratlan események nyomán.
Adattárolási hatékonyság - A CA és a NetApp szakemberei a CA BrightStor Storage erőforrás menedzserén keresztül bővítik ki a támogatást a NetApp Manage ONTAP környezet számára, amely lehetővé teszi a felhasználóknak az intelligens adattárolási gyakorlat folytatását, a meglévő tárkapacitás még hatékonyabb kiaknázását és a teljes tárolási költségek csökkentését. A NetApp Manage ONTAP API bővített integrációja fokozza a hatékonyságot, másrészt megnöveli a vállalati adattárolási környezet biztonságát. A két cég szintén közös együttműködésben végzi a NetApp egyesített tárolási környezet kapacitástervezését, valamint a felügyeleti és menedzselési képességek fejlesztését.
Integrált adaptáció/archiválás - A vállalati szabályoknak való megfelelés érdekében a CA és a NetApp SnapLock API támogatást tervez a CA BrightStor ARCserve Backup rendszere számára, így a CA terméke csak olvasható állományokba fogja archiválni az adatokat a NetApp tárolási rendszerbe. A CA és a NetApp azt is célul tűzte ki, hogy a SnapLock API támogatásával még nagyobb hatékonysággal lehessen kezelni a NetApp nearline tárolási rendszerekben archivált állományokat.
Tárolási biztonság - A CA és a NetApp tervei között szerepel az eTrust Antivirus és a NetApp tárolási rendszerek integrációjából adódó járulékos lehetőségek feltárása és kiaknázása. A NetApp vállalati szintű tárolási rendszere a CA eTrust Antivirus r7.1 minősítés birtokában segíti az üzletileg kritikus adatok vírusvédelmét, valamint a megosztott fálj-szolgáltatások megbízható és biztonságos működését. A NetApp tárolási rendszerek egyenkénti 40 dolláros kezdő ára kifejezetten előnyös azoknak az ügyfeleknek, akik NetApp platformon konszolidálják a tárolást.
Kapcsolódó cikkek
- Az IT iparág válaszúthoz érkezett
- Új vállalatokkal bővült a BSA tagsága
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Központosított védelmet nyújt a CA új, host alapú rendszere
- Vistát, Office-t, Exchange-et támogató CA termékek
- Intelligens stadion az Arsenálnál
- Albacomp-CA: erősödő stratégiai partnerség
- A CA felvásárolta az MDY-t
- Közös oktatóközpontot nyitott a CA és az Albacomp
- CA World 2007
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.