Navision-újdonságok a MultiSoft ügyfélnapján
Az ERP jövője, a jövő ERP-je
Ezt követően Knipfer Tibor, a MultiSoft termékmenedzsere mutatta be a Navision legújabb, egyelőre csak angol nyelven elérhető 4.0 verziójával kapcsolatos előnyöket. A magyar fordítást a cég 2005. márciusára ígéri. Az érdeklődők megismerkedhettek a MultiSoft Navision-bővítményeivel: a bér- és munkaügyi, valamint a házipénztár modulokkal is. Knipfer kifejtette továbbá, hogy a Microsoft világméretű együttműködési rendszerén keresztül (Microsoft Business Solution Partner) a jövőben nem csak saját fejlesztésű kiegészítőikkel (add on) állnak ügyfeleik rendelkezésére, de különböző, szakág-specifikus elemeket is mind nagyobb számban importálnak és honosítanak majd meg.
Az eseményhez kapcsolódva került sor a cég legújabb szerződéseinek bejelentésére is. A Garzon Bútor Rt.-nél Navision standard, 8 felhasználós rendszerét 2005. januári indulással vezetik be, a MultiSoft által fejlesztett házipénztár bővítménnyel kiegészítve. A Szinva Net Kft-nél szintén januári indulással kerül sor a 15 felhasználós, a klasszikus (Főkönyv, Vevők, Szállítók, Készlet, Befektetett eszközök) modulokon túl Szerviz, CRM és integrált Bér- és munkaügyi rendszert is tartalmazó Navision rendszer alkalmazásba vételére.
Kapcsolódó cikkek
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- A rEVOLUTION Iroda ++ 7.1 az e-adóbevallást is támogatja
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Újabb Microsoft elismerés a rEVOLUTION-nek
- HostLogic: SAP-ban az élen
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.