Marketing-harc: Hosszabb garanciával csábítanak a cégek
3 év garancia ABIT alaplapokra
forrás Prim Online, 2004. november 16. 10:55
A számítógép-alkatrészek fejlesztői közötti verseny egyre újabb
területekre terjed ki. Úgy tűnik, hogy teljesítményben és minőségben az
élvonalbeli gyártók nem képesek jelentős előnyre szert tenni, ám minden
más területen azért igyekeznek többet kínálni vetélytársaiknál.
Az Expert Computer Kft. mostantól minden, náluk vásárolt ABIT gyártmányú alaplapra és VGA kártyára három év teljes körű garanciát vállal - nyilatkozta Francia Róbert, a cég illetékese. A garanciát természetesen a gyártó vállalja, és a vevő ezt januártól minden európai elárusítóhelyen megkapja. A hazai piac sajátosságai miatt mi ezt csak előbbre hoztuk néhány hónappal - nyilatkozta Francia Róbert, a cég illetékese.
Látni való - teszi hozzá a szakember -, hogy ez is annak a marketing-harcnak a része, amit a nagy számítógépalkatrész-gyártók vívnak egymással. A kiélezett harc és a folyamatos fejlesztések miatt teljesítményben egyik cég sem tud tartós, vagy jelentős előnyre szert tenni, mint ahogy az árakat is annyira lenyomták amennyire csak lehetett. Most egyéb szolgáltatásokkal igyekeznek a vevőket elcsábítani, ezek egyike a megnövelt garanciaidő. Várható tehát, hogy a közeljövőben egyre több cég rukkol majd elő hasonló ötletekkel - véli Francia Róbert, a felhasználók nyilván nagy örömére.
Látni való - teszi hozzá a szakember -, hogy ez is annak a marketing-harcnak a része, amit a nagy számítógépalkatrész-gyártók vívnak egymással. A kiélezett harc és a folyamatos fejlesztések miatt teljesítményben egyik cég sem tud tartós, vagy jelentős előnyre szert tenni, mint ahogy az árakat is annyira lenyomták amennyire csak lehetett. Most egyéb szolgáltatásokkal igyekeznek a vevőket elcsábítani, ezek egyike a megnövelt garanciaidő. Várható tehát, hogy a közeljövőben egyre több cég rukkol majd elő hasonló ötletekkel - véli Francia Róbert, a felhasználók nyilván nagy örömére.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámszakmai képzés indul októberben
- Tovább növekszik a magyarországi online reklámok piaca
- Az Onlinemarketing.hu Kft. Etarget Partner lett
- DDR3 RAM-ok a Core2-Bearlake kihasználásához
- A Microsoft 6 milliárd dollárért megveszi az Aquantive online marketingcéget
- Pszichológiai profilok alapján reklámozna a Google
- Marketing 2.0: üzenetek helyett dialógus
- LinkHáz.hu - ingyenes linkcsere-rendszer!
- Egy gonddal kevesebb: ház és alaplap együtt
- Vita a Vodafone marketingjéről