Klubdélután az e-business-ről
Internet Marketing Klub
1999. szeptember 30. 14:50
A Magyar Marketing Szövetségen (MMSZ) belül megalakult az Internet Marketing Klub (IMK), amely október 18-án 15 órai kezdettel tartja e-business témában első klubdélutánját a 1012. Kuny Domokos u 13-15. szám alatt a VI. emeleti klubteremben.
A most megalakult klub célul tűzte ki az internetnek, mint az egyik fejlődő értékesítési csatornának mind szélesebb körben valómegismertetését, presztízsének emelését. A klub egyfajta consulting szerepet is be kíván tölteni a termelő és szolgáltató cégek részére megfelelő szakmai referenciákkal rendelkező szolgáltatók, web-stúdiók, kutatóintézetek, tanácsadó szervezetek, szakértők és szakemberek ajánlásásával, továbbképzések szervezésével.
Az IMK vezetője Varga István (manta@elender.hu), aki készséggel ad a rendezvényről és a klubról további felvilágosítást. (tel: 20/9346-151, 226-4666).
Kapcsolódó cikkek
- Szoftverexport marketing programsorozat
- Külföldi partnerkeresés elektronikus piacon keresztül
- A német szolgáltatók a banküzletbe akarnak beszállni
- Nagybani elektronikus piac - szeptembertől
- ASP2000: a Unisys, Microsoft, Cisco, EMC, és StorageTek közös kezdeményezése
- Vége az e-kereskedelem amerikai dominanciájának?
- 500 millió dollárt fektet az IBM a b2b fejlesztésébe
- Egy lépéssel közelebb a vezeték nélküli világhálóhoz
- Nő az internetes vásárlási kedv Magyarországon
- Nő az internetes vásárlási kedv Magyarországon